2013. október 26., szombat

Díjat kaptam...

Már pontosítanom kell a dolgon, ugyanis két díjat is kaptam. Az egyiket még a tanév végén, Erikától, és el is felejtkeztem róla, amit nagyon szégyellek. Bevallom az volt a tervem, hogy majd szeptemberben azzal nyitok, mivel nyáron kicsit mindenki hanyagolta a bejegyzéseket.  Gondoltam iskolakezdés után ismét fellendül az élet itt is.



Aztán annyi minden szakadt rám, hogy szusszanásnyi időm sem volt. Így elmaradt. Most az övével szeretném kezdeni, sűrű bocsánatkérés közepette. Erika még egyszer, köszönöm szépen!
A másik díjat Bellitől kaptam, immár másodszor. Aranyos, hogy ismét  gondolt rám (is).

Lássuk a szabályokat:

1.Megemlítem,hogy kitől kaptam a díjat.
2.Felsorolok 4 bloggert, akinek 200-nál kevesebb a rendszeres olvasók száma.
3.Egy-egy kommentet hagyok a kiválasztott blogokon a díjazásról.

Nagy fejtörést okozott a dolog, mert nagyon sok blogot követek, van akit csak úgy zugolvasóként olvasok, van, akihez mástól megyek tovább. A szabályok miatt van, akinek nem tudok díjat adni (bár szeretnék), van, aki kérte, hogy ne kapjon, pedig nagyon jó kis dolgokat "művel", és azt sem akartam, hogy ugyanazok kapják, akiknek már korábban adtam. Így aztán jól feladtam magamnak a leckét. De végül összejött!

 A választottaim : Erika révén 3 blogot említek, mivel ő is 3 embernek küldte tovább.




Belli révén a következő 4 bloggerinára esett a választásom:





Remélem senkinek nem lesz terhére ez a kis apróság, és szívesen küldi majd tovább. Ha nem akarjátok, akkor sincs baj, hisz ez nem kötelező. :))




10 megjegyzés:

  1. Ó, de kedves vagy, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm:)))))))))) jaj, de jó kedvem lett tőle:)

    VálaszTörlés
  3. Végre itt vagyok! D:)) gratulálok Icu! Mind a kettőt megérdemled! Sok ember segítségére vagy...
    Szép estét!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszi. :)) Szép estét neked is!

      Törlés
  4. Nagyon köszönöm, hogy a választottak között lehetek és örömmel elfogadom!!!:))))))))))))))))))) Egy kis szusszanásnyi idő és továbbítom!!!:)))
    Mégegyszer nagyon köszönöm és ragyogó szép napot kívánok Neked Drága Sucika!!!:)))

    VálaszTörlés