2013. október 9., szerda

A nap fotója: szeptemberi játék eredményhirdetése

Bár azt ígértem, hogy október 4-én este sorsolok, nem került rá sor. Vártam a játékra jelentkezők képeit. Aztán, mikor megtudtam, hogy időhiány miatt nem tudták teljesíteni, úgy gondoltam, Klárit hirdetem ki győztesnek. Természetesen ezt Zsuzsival is megbeszéltem, és ő is úgy gondolta, részemről korrekt az eljárás.

Tehát: Kedves Klári!
Légy szíves válassz az alábbi ajándékok közül, és add meg e-mail-ben a címedet, ahová küldhetem majd a kiválasztott ajándékot! 





Klári képeit korábban már megmutattam, a kedvenceimet most ismét láthatjátok:












Ez pedig Zsuzsi képeiből egy csokorra való:















További jó játékot, jó fotózást mindenkinek, aki októberben belevágott! Ja, és kitartást!!




4 megjegyzés:

  1. Csak tudnám, mi az oka ennek az óriási időhiánynak! Klárinak gratulálok és kitartást Neked is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen!Még sose nyertem ilyen játékon,most is csak a fotózás öröméért készültek a képek.A baglyocskát választom,és Zsuzsi képei fantasztikusak,a fecskés nagyon szép,a kupakos ötletet pedig viszem technikára,minr ahogy a kis baglyot is beültetem az osztályba(hiszen a fotók közt ott a kis osztályom is).Időhiány-két éjszakába nyúló szórakozás volt mappába rakni és rábírni a mammutmail-t,hogy hajlandó legyen elküldeni.(sebaj,szórakoztatóbb volt,mint az adminisztrálással ugyanígy eltöltött esték.)Mégegyszer köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, és remélem folytatod a játékot. :) Lehet, hogy túl nagy a kép mérete, azért kellett vele szenvedned.

      Törlés