2013. október 3., csütörtök

A nap fotója : szeptemberi játék - Klári képei

Nagy örömömre ebben a hónapban most többen csatlakoztak a játékhoz, remélem végig is csinálták. Klári viszont olyan ügyes volt, hogy már át is küldte, így mielőtt a többiek munkáit megismernétek, nézzétek végig Klári képeit!



1. A két kutyánk, az új és a régi, Nimi és Chester





2. Nevem kezdőbetűje, k mint kenyér-a fiamék kapták az aug. 20-i néptáncos fellépésen.






3. Vonalak, azaz csíkok a szegvári Dobbantósok nyárádmenti viseletén.






4. A kis új jövevény még mindig, most egyedül.






5. A malom a faluban-remélem, örökre itt.







6. Felkészüléshez a gyümölcs, csoki és a könyvkupac.







7. Téli kép az utcánkból-remélem, az idei még várat magára jó darabig.







8. Én készítettem ezt a bizsutartót (meg a rajta lévők javát).







9. Kis megörökölt osztályom alkotása.







10. Az idei édes szilvacsatni, mi csináltuk,címkéstől.






11. Mint  a képen is, ma is tanítottam.






12. A suliudvarban az Apáczais fák árnyéka.






13. papagájvirág-váratlanul kaptam keresztfiamtól







14. A Kurca, ami a falun átfolyik, háttérben a várbörtön, ahol állítólag Rózsa Sándor raboskodott. Innen a falunk neve, Szegvár, a Kurca szegében-kanyarulatában -álló vár.






15. Ősz







16. Előszobaablakunk kerete-imádnak a kutyók bekukucsolni.







17. Ennek az osztálynak a pátyolgatása áll előttem.







18. A suliban álló tölgyfa a 40-es évekből, már akkor is suli volt itt-ez lett a logónk.






19. Egy megmikrózott cd






20. falusi nyári reggel







21. A nagyfiam ujja-gondolom, a rajzolatok az aranymetszés jegyeit mutatják.






22. Ez a ritka alkalmak egyike, amikor a kis családom hagyta magát fotózni, mosolyt csal az én arcomra is.






23. Igen, én tolom unokatesóm kb. 4 évesen.






24. A Duna valahol Romániában, egy kirándulás emléke.






25. H mint Halloween-az előszobaasztal díszei.






26. Görbe-Halloween-tök a címerrel-nagyfiam alkotása.






27. WTF-őszi fesztivál bábui a falu szélén.






28. Ezt csinálom 10-kor.






29. A kedvenc nyakláncom-mondanom se kell, franciát is tanítok, van hozzá füli is, de az nem arany.






30. Talált-a fotók közt találtam, tavaly kaptam egyik gyerektől.






7 megjegyzés:

  1. Jaj de jó látni téged és a családod!!!!! Köszi, hogy tettél fel képet!

    VálaszTörlés
  2. Jaj én tényleg besokaltam! Most olvasom, hogy Klári képei! D:)) akartam is írni, hogy de megváltoztál és a fiúk...hol van a lányod??? D:))
    Na ez az amikor az ember mindent akar egyszerre!!! De már az agyam is fárad...
    Pusz
    Klárinak is szép családja van!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Talán egyszer majd én is teszek fel. :)) Puszi.

      Törlés
  3. köszönöm!!!!Még sose került ki így képem.Pedig azt gondoltam,nem fog sikerülni,annyit bajlódtam az átküldéssel.Családi örökség a fotózás,apukám(87)kezdte,átvettük a nagyobbik fiammal.Ez a blog meg szuper,nagyon jól tudom használni a tanítási ötleteket a kis -mostmár saját-osztályomban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy végigcsináltad. Nagyon jók lettek a képek, bár fotós múlttal milyen lehetne? Remélem folytatod októberben is.

      Örülök, hogy találsz ötleteket.

      Törlés
  4. Úgy szeretek belekukucskálni más pedamókusok életébe! :)
    Tetszik, amit Kláránál látok, neki hasonlóan kedves pillanatokat kívánok mindennapjaiban, Neked pedig köszönet a posztolásért!
    Sajna ebben a hónapban elvesztettem a fonalat, de most fotózok bőszen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem akkor a jövő hónapban hozzád is bekukucskálhatunk. :))

      Törlés