2013. szeptember 28., szombat

Pompon készítés egyszerűen és Halloween-i ötletek

Nem tudom, hányan ismeritek a http://www.liveinternet.ru/ oldalt. Pár hónapja regisztráltam ide, bár szerintem regisztrálás nélkül is megtekinthető. A lényeg, őszhöz közeledve itt találtam egy aranyos tököt, amit pomponból készítettek. Le is mentettem az ötletet, már csak azért is, mert korábban már láttam egy denevért, szintén pomponból, és akkor elhatároztam, hogy az egyik kézműves szakkörön azt fogjuk elkészíteni. Így már két munkadarab közül választhatnak majd a gyerekek.


Forrás

тыква из помпонов (23) (700x466, 443Kb)
Forrás

A pompon készítésére egy könnyű módszert is mutatnak a fentebb említett oldalon. Nem tudom ismeritek-e, bevallom én még sosem készítettem se így, se azzal a kicsit kacifántosabb körgyűrűvel. De ez, így egyszerűnek tűnik:

тыква из помпонов (3) (700x466, 229Kb)


Aki viszont sok pompont szeretne, annak itt egy még egyszerűbb mód:

помпоны быстро8 (640x426, 147Kb)

помпоны быстро11 (640x426, 130Kb)



Ha pedig kisebb pomponokat szeretnétek és villa is van kéznél, szerintem ez a megoldás a nyerő.


Itt találtok képeket az elkészítés lépéseiről.



Amint lesz egy kis szabadidőm, azonnal belevágok, hogy amikor a gyerekeknek megmutatom, úgy tűnjön, "profi" pomponkészítő vagyok.  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése