2013. szeptember 22., vasárnap

Magatartás értékelése 4. A mi szabályaink és bónuszkártyáink

Igen, ez már a negyedik bejegyzés, de most megint találtam egy klassz oldalt, és nem tudom megállni, hogy ne tegyem közkinccsé.

Az elmúlt napokban közösen összeállítottuk azokat az aranyszabályokat, amit szeretnénk a tanév során betartani. Először arra gondoltam, hogy a korábban talált dolgok közül egyet majd felhasználok, kitörölve az angol szöveget. Aztán ma erre az oldalra bukkantam. Témák szerint vannak itt összegyűjtve tantermi szabályok, hasznos dolgok a matekhoz, a magyarhoz, környezethez is, illetve az ünnepekhez kapcsolódóan is találunk ötleteket. Nézzetek szét, biztos tetszeni fog nektek is!

Forrás


Így végül nem törölgettem semmit, hanem egy ilyen üres lapra írtam fel a mi szabályainkat. Ezeket a szabályokat a gyerekek maguk mondták, ezért úgy gondolom, ezek lesznek a legalkalmasabbak arra, hogy be is tartsák. Persze más mondatokat is kitalálhattam volna, de akkor az nem lenne az övék.











Azt is megbeszéltük, hogy valamilyen formában jutalmazzuk a szabályok betartóit. Ehhez is találunk ötleteket az interneten. Most jöjjenek az én kedvenceim.

Ezen az oldalon jó kis angol nyelvű kuponokat lehet találni, amit nemcsak az iskolában de otthon is lehet használni. 




És a többi:
Forrás


Forrás


Mivel a legutolsó kis állatkás annyira megtetszett, ezeket használtam fel alapnak és írtam rá a mi bónuszainkat. Szintén a gyerekek ötletei alapján:








Kérésre utólag felteszem az üres bónuszkártyát, hogy mindenki kedvére írhasson bele. Én a PhotoFiltre-t használom, de biztosan lehet szerkeszteni a Paint-ben is, illetve ha a képet beillesztitek a Word-be, szövegdobozzal írhattok bele. Én azért szeretem a már említett PhotoFiltre-t, mert különleges kivitelezéseket lehet vele készíteni.





Ti milyen módon jutalmazzátok a tanítványaitokat, gyerekeiteket?




10 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ötletes, remélem alkalmazni is tudjuk majd a csemetéimmel. :)

    VálaszTörlés
  2. Most épp egy nap a mágnestáblára, amit arra vált be, amire csak akar, akár büntetést is kiválthat vele.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó ötlet! Az asztalodhoz ülnék le a legjobban!!! D:))
    Imádni fogják a gyerekek!
    Egyébként itthonra is szuperül működne!
    Ki is próbálom! D:))
    Jutalmazás ösztönző!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is az lesz a legjobb!
      Próbáld ki, vannak ötletek otthoni jutalmazásra is. No meg te is kitalálhatsz a lányokkal együtt. :))

      Törlés
  4. Nagyon jó ötleteket kaptam!Köszönöm szépen! Mi az a levonó, ami a 2. bónuszkártyán szerepel?és a magyartanítás oldalon is olvastam...,mint a jutalmazás eszközét?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy találtál ötleteket. A levonó nem más, mint a matrica. Felénk levonónak hívják. Pár éve begyűjtöttem néhányat a Kik-ből, de nyomtatni is lehet különböző figurákat etikett papírra.

      Törlés