2013. szeptember 5., csütörtök

A nap fotója: augusztusi játék eredményhirdetése

Júliusban arra próbáltam ösztökélni kedves olvasóimat, hogy vágjanak bele ők is abba a nap fotója játékba, amiben én már pár hónapja részt veszek. Zsuzsi már előtte is fotózott, így ő természetesen folytatta, de most csatlakozott a játékhoz IzBe és Bejka. Ízelítőül néhány kép, akit érdekel, látogasson el az oldalukra.

Zsuzsi a Facebook-on zárt csoporban osztotta meg a képeit.











Bejka képeiben gyönyörködhettek, ha ide kattintotok. Nekem ezek tetszettek a legjobban:










Végül jöjjenek IzBe képeiből a számomra legszebbek:










Azt ígértem, hogy a jelentkezők között kisorsolok egy horgolt figurát.


Megtartottam a sorsolást, a három jelentkező közül ...


    ... Zsuzsinak kedvezett most a szerencse.



Kedves Zsuzsi!
Légy szíves e-mail-ben add meg a címed, és válassz egyet az alábbiak közül (teknős, troll, bagoly, cica)!





A játék szeptemberben is folytatódik. További jó fotózást!



4 megjegyzés:

  1. Minden fotó csodás! Gratulálok Zsuzsinak!

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó. :) Nagyon örülök neki. Köszönöm szépen. A többiek képei is nagyon tetszenek. Nehéz a választás, de a baglyot szemeltem ki magamnak. Küldöm a címet. Még egyszer köszönöm. Zsuzsi

    VálaszTörlés
  3. Köszi az említést, Zsuzsinak gratulálok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem azért folytatjátok szeptemberben is! Későbbre lesz majd egy meglepetésem a kitartóknak. De még titok! :))

      Törlés