2014. szeptember 2., kedd

Ahogy én kezdem a tanévet - "háttérmunkálatok"

Gyakran hallom a kedves szülőktől így a nyári szünet vége felé, hogy alig várják, hogy elkezdődjön az iskola. Hát most ők fellélegezhetnek, hiszen ez a tanév is elkezdődött végre! Régebbi bejegyzéseimben írtam már arról, hogy én mit csinálok az osztályommal az első napokban. Most azokat az ötleteimet szeretném közzétenni, amelyek "háttérmunkák", és lehet, hogy nem olyan látványosak, de hasznosak, és megkönnyítik az elsős-másodikos gyerekek életét, és amiket én a legelső osztályomtól kezdve mindig alkalmazok.
1. Szív és kéz a padra
Sokan nem is gondolják, hogy milyen sok dologgal függ össze az, hogy a gyerekek tudják-e a bal és a jobb fogalmát, tudják-e, hogy merre van balra és jobbra. Ehhez használok én egy piros szívet és egy kék kezet. Első nap megtanuljuk a jobb fogalmát, bemutatkozunk és kezet fogunk egymással. A jobb kezünk a bemutatkozós kezünk. (És nem az, amelyikkel írunk. Lásd balkezesek.) Egy gyereket kiválasztok, és a tábla jobb felső sarkába kék színessel körülrajzolom a kezét. 1-2 nap után jön a bal oldal, és felkerül a tábla bal sarkába egy piros szív. Hogy ez mindig szem előtt legyen, a padra is felragasztok egy-egy kezet és szívet. 





2. Számegyenes a padra
Matematikából a tízesátlépés okoz gondot a kezdetekkor néhány tanulónak. Ennek elkerülésére a padra ragasztok egy 20-as számegyenest. Régebben egy vékony papírcsíkra húztam fekete filccel egy vonalat, és a centiméterenkénti jelölölések alá pirossal írtam a páros, kékkel a páratlan számokat. Az idén volt egy kis kalamajka, így nem tudtam, hogy mire készüljek. Viszont jártam az Ikeában, és az ott használható mérőszalagot vettem kiindulásként, amit aztán fénymásoltam. Így gyorsabban haladtam.  Ez a kéz és a szív közé kerül, így mindig kéznél van, ha esetleg szükség lenne rá.






3. Óvodai jelek mindenhová
Mivel az elsősök még nem tudnak olvasni, megkérem a szülőket (egyes esetekben én készítem), hogy minden könyvre, füzetre, felszerelésre a gyerekek neve mellé rajzolják oda az óvodai jelüket is. Így már az első napokban is ki tudják osztani a hetesek társaik füzetét. Ugyanezek a jelek a fogasra is felkerülnek, így mindenkinek van saját helye, ahová aztán felteheti a tisztasági csomagját, tesi cuccát és a ruháit. Ez a megoldás is "évtizedek" óta bevált. (A képek a ManóÁBÉCÉ CD-ről valók, mert szeretem, ha egységet alkotnak a dolgok. A Google segítségével is jó képeket lehet találni, de ez is még az internet előtti időkből származnak.)





4. Kis szütyő
Pár éve az IPR program keretében a gyerekek kaptak tisztasági csomagot, ceruzát, színesceruzát miegyebet. Mivel akkor a legtöbb gyereknek volt egy alkalmatos szütyője, így csak a benne lévőket kapta meg. A szütyőbe pedig ceruza, színes ceruza, a korongja és a számolópálcikája később pedig egy toll került. Ezt a padjukon található kis fogasra akasztották. Ha éppen tompa lett, vagy kitört a ceruzájuk hegye, elővették és használták az iskolait. Így ez mindig kéznél volt. A korong és pálcika pedig biztos helyre került, és nem kellett azzal foglalkozni, hogy mikor esik ki a padból és gurul szerteszét. A szütyő megmaradt, jöhetnek bele a mostani kisdiákok felszerelései. (Ezek kiosztása a holnapi nap feladata lesz, még a szekrényben pihennek.)


Google


5. Órarend
Nem kell részleteznem, hogy egy elsős nem tud olvasni, viszont ő is szeretné tudni, hogy milyen órája lesz. Évek óta rajzos órarendet készítettem nekik, persze régen a fénymásoló előtti időkben egyenként rajzolgattam. Mennyivel könnyebb ez ma már! Az idén egy Smiley-s megoldásra esett a választásom. (Megvan Word formátumban is, aki szeretné elkészíteni, írjon, és elküldöm neki.)




6. Osztálymegkülönböztető képek
Mióta tanítok, minden tanulónak minden órai és otthoni munkáját kijavítom. (Tudom, hogy van aki most azt mondja, hogy "Én is", de higgyétek el, nem mindenki teszi ezt.) Ennek lebonyolításához egy tanulói padot használok, amire reggelenként a gyerekek kiteszik azokat a könyveket, füzeteket, amiben házi volt. Mivel az idén összevont osztályt kaptam, két padra lesz szükségünk. Hogy mindenki megtalálja a sajátját, kis figurákkal jelöltem a padot.  1. osztály 1 gyerek, 2. osztály 2 gyerek, a megfelelő osztályjelöléssel. Ezek a kis rajzok máshol is szerepet kapnak majd, de arról egy későbbi bejegyzésben írok. 






7. Ültetőkártya
Nem akarok sok dolgot hozzáfűzni, mivel itt már olvashattatok róla. Azért még annyit elárulok, hogy a gyerekeknek nagyon tetszett. (És a szülőknek is.)





Végül már csak egy fényképet szeretnék megmutatni, melyen az új termem látható, "beköltözés" után. Remélem, jól érzik majd magukat itt a gyerekek és játék lesz számukra a tanulás. Számomra nagyon kemény munka lesz, de juszt is megcsinálom! 





Minden kollégának jó munkát, a szülőknek és csemetéiknek pedig jó tanulást kívánok!





109 megjegyzés:

  1. Jó volt olvasni az írásodat :) Le a kalappal, hogy ilyen nehezített pályán is felül tudott kerekedni benned a pozitív életszemlélet. Jó munkát és várom a további beszámolókat. Zsuzsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen, és örülök neki, szükségem van most egy kis pozitív megerősítésre. Nyugtával dicsérd a napot, tartja a bölcs mondás. Pozitív vagyok, de tele kérdésekkel, és....

      Törlés
  2. Még szép, hogy megcsinálod!!! És nem is akár hogyan...Icusosan!!!! Ettől jobbat nem is kívánhatnak a lurkók, szülők és a fenntartó sem! Ez az "én volt termem"? Hagyok még egy kis időt, aztán megyek hospitálni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az tuti!! :)) Amibe belevágtam, azt mindig végigcsináltam, most is így lesz. Aranyos vagy nagyon, remélem igazad lesz. Ez az én volt termem, aztán a te volt termed, most kb 17 év után ismét az enyém. :)) Már nagyon várlak. :))

      Törlés
  3. Én is szeretnék kisfiamnak ilyen órarendet :) kérhetnék segítséget. Köszönöm Évi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Évi!
      Írd meg az e-mail címedet, és küldöm. :)

      Törlés
    2. busajanosne@freemail.hu KÖSZÖNÖM :)

      Törlés
    3. Szia!
      Nem tudom, hogy megvan-e még ez az órarend Word formátumban, de ha igen, kérlek küldd el nekem is! ( t.veronika88@gmail.com ) Köszönöm szépen!
      Remek az oldalad, sokat tanulok belőle fiatal tanítóként!!!

      Törlés
    4. Szia!
      Én is kérnék szépen egy órarendet!(perecsenyi.orsolya@gmail.com)
      Előre is köszönöm!

      Törlés
    5. Szia, gratulálok a munkádhoz és további sok sikert! Én is szeretném megkapni az órarendet, nagyon tetszik! babcsanj@gmail.com
      Nagyon köszönöm előre is!
      Judit

      Törlés
    6. Szeretném elkérni az elsős rajzos órarendet Word formátumban!
      Köszönöm szépen!
      kotlar.angela@gmail.com

      Törlés
    7. Kedves Sucika!

      Ha még lehet, én is szeretném elkérni az elsős órarendet Word formátumban. Köszönöm!
      zuvka.12@gmail.com

      Törlés
    8. Kedves Sucika!
      Ha még lehet, én is szeretném elkérni az elsős órarendet Word formátumban. Nagyon szépen köszönöm!
      perczenora@gmail.com

      Törlés
  4. Nagyon tetszik az oldal. Nagyon szeretném a Smiley-s órarendet megkapni elsős gyerkőcömnek.
    Nagyon várjuk.
    Köszönöm!
    napraforgo72@freemail.hu email címre.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  5. Nagyszerű az oldal! Szeretném én is elkérni a Smiley-s órarendet, mert 1. osztályom lesz.

    foldhazianiko@gmail.com

    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  6. Igazán értékes gondolatokat olvashatok nálad. Köszönöm.
    Én is rajzolni szoktam az elsős órarendet, ám az idén újítanék, kérlek küldd el nekem a Smiley-s órarendet!
    Köszönöm.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. Adj meg e-mail címet, és küldöm az órarendet. :)

      Törlés
  7. Én is szeretnék csatlakozni a smiley-s órarend csapathoz :) Kérlek, küldd el nekem a dichter,andrea@gmail.com -ra. Köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami gond van az e-mail címmel, mert nem tudom elküldeni, pedig már többször próbáltam. Légy szíves írj erre a címre: viragne.icu@gmail.com !

      Törlés
  8. Én is szeretnék csatlakozni a smiley-s órarend csapathoz :) Kérlek, küldd el nekem a dichter,andrea@gmail.com -ra. Köszönöm!!!!!!

    VálaszTörlés
  9. Kérek szépen ilyen smiley-s órarendet! Köszönettel: desine.ibolya@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Kérek szépen Én is ilyen smiley-s órarendet! Köszönettel: jugeorgina@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia!Mi is szeretnénk csatlakozni a smiley órarend készítők köze!Örülnék ha elküldenéd az órarendet !87tina@citromail.hu címre Nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  12. Szia!Nagyon tetszik a smiley órarend ötlete!Örülnék ha elküldenéd a 87tins@citromail.hu címre,hogy mi is saját órarendet készíthessünk elsős kisfiammal! Köszönettel4Krisz

    VálaszTörlés
  13. Szia!Nekem is nagyon tetszik a smiley órarend ötlete!Örülnék ha elküldenéd. Előre is köszönöm szépen. rabagabi.iskola@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Kedves Sucika!
    Szeretném elkérni az órarendet!Nagyon köszönöm!
    puskasnora11@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Szia ! Nagyszerű ez az oldal. Szeptembertől elsős osztályom lesz, szeretném elkérni a smiley-s órarendet! Előre is köszönöm !
    viraghtimi79@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! Szeretném, ha elküldenéd a smiley-s órarendet! Köszönöm! horvathne.petra@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szia! Nagyon tetszik a smiley-s órarended! Eltudnád nekem küldeni? Köszi szépen: Mónika, email: lemon85@mailbox.hu

    VálaszTörlés
  18. Nagyon tetszik az oldal. Gratulálok hozzá. Csak így tovább. El tudnád nekem is küldeni azt a frappáns kis órarendet? Köszönöm előre is. Csilla A címem: santacsilla16@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Nagyon tetszenek a "dolgaid". Az órarendet(smiley-s) szeretném elkérni. Szabad? Nagyon köszönöm! mariagalyasz@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Nagyon tetszenek a "dolgaid". Az órarendet(smiley-s) szeretném elkérni. Szabad? Nagyon köszönöm! mariagalyasz@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Szia! Most akadtam rá oldaladra, nagyon tetszik.Mivel most elsős leszek elkérném a smiley-s órarendet.Köszönöm
    majorv64@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  23. Kedves Sucika! Gratulálok az oldalhoz! Nagyon tartalmas, lelkiismeretes munkáról árulkodik! Szeretném a Smiley-s órarendet megkapni elsős gyerkőceimnek.
    email: bartaeni@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Kedves Sucika!
    Gratulálok a blogodhoz! 31 elsős vár elsején, abból 24 fiú. Tesisek lesznek, elevenek, belevalók. A szmájlis órarend tökéletes lesz nekik, illik hozzájuk. Ha elküldöd word változatát, nagyon hálásak leszünk mind a harminchárman (a tanító nénik is!). Címem: farkasmargo@gmail.com
    Köszönöm szépen!
    Farkas Lászlóné Margó

    VálaszTörlés
  25. Kedves Sucika!
    Sok hasznos ötletet találtam a blogodon. Másodikosaim lesznek, először leszek osztályfőnök, kicsit tartok is tőle. Mindenesetre gyakran foglak látogatni, azt már látom. :-) Én is szeretném elkérni a szmájlis órarendet, és szívesen olvasnék olyan bejegyzést, ami arról szól, mit csináltok a kölkökkel az első napokban, milyen hasznos és játékos tevékenységeket tervezel.
    Köszönöm!
    Anita
    vizyke@freemail.hu

    VálaszTörlés
  26. Kedves Sucika!
    Gratulálok az oldaladhoz! Nagyon sokat tanulhatunk Tőled. A szmájlis órndet én is szeretném elkérni mivel elsőseim lesznek.Előre is köszönettel: Ágnes
    email: trenka.fanni@citromail.hu

    VálaszTörlés
  27. Szia,szeretném elkérni a rajzos órarend szerkeszthető verzióját! v.icus812@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  28. Kedves Sucika!

    Szeretném elkérni az órarend szerkeszthető verzióját. Nagyon ötletes.
    fajtailaci@gmail.com

    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  29. Szia!
    Véletlenül találtam rá oldaladra, és nagyon tetszik. Mivel idén én elsősökkel leszek szeretném elkérni a smiley-s órarendet szerkeszthető formában.

    jakabfizs@gmail.com

    Előre is köszönöm.
    Zsuzsa

    VálaszTörlés
  30. Szia! Nagyon tetszik a smiley-s órarend. Szeretném elkérni az órarend szerkeszthető formáját. renneradri@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    Adrienn

    VálaszTörlés
  31. Szia! Órarend keresgélés kapcsán találtam az oldaladra. Nagyon tetszik! Én is szeretném elkérni a szerkeszthető formát.
    Köszönettel: gernereniko@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Szia! Nagyon tetszik az órarend ötleted, kérlek küld el nekem is: galanett7@gmail.com
    a suliba és saját gyerkőcnek is kiváló lenne.:-))
    Köszönöm : Tikné gál anett

    VálaszTörlés
  33. Szia! Nagyon ötletes az órarend, nekem is el tudnád küldeni? Email címem: andreakicsak93@gmail.com. Nagyon köszönöm :)

    VálaszTörlés
  34. Nagyon kreatív ötleteket láttam,olvastam nálad.Köszönöm!!! A szerkeszthető órarendet én is szeretném elkérni! Köszönöm!ratalexa@freemail.hu

    VálaszTörlés
  35. Kedves sucika67!

    Szeretném én is elkérni az órarendet, ha lehet. Kérlek, küld át a hovanyi.aniko@gmail.com címre.

    Köszönettel:

    Anikó

    VálaszTörlés
  36. Kedes Icu! Meg tudnád küldeni az órarendet a csingling@xerina.hu címre is? Köszönöm: Vica

    VálaszTörlés
  37. Kedves Icu!
    Nagyon szívesen fogadnám, ha elküldenéd nekem az órarend képeit, mivel én is elsős leszek, s szeretném frissíteni a jelenlegit. Köszönöm előre is !
    tunkle47@gmail.com

    VálaszTörlés
  38. Szia!
    Nagyon tetszik az oldal, sok hasznos ötletet lehet itt találni. Köszönjük, hogy megosztottad velünk. Szeretném megkapni az órarendet én is, hiszen szeptemberben elsőseim lesznek.
    baberrozi74@gmail.com
    Előre is köszönöm.

    VálaszTörlés
  39. Szia nagyon tetszik az oldal nagyon sok otletet talaltam es az orarendet en is nagyon szeretnem tatareta@freemail.hu Koszi

    VálaszTörlés
  40. Szia nagyon tetszik az oldal nagyon sok otletet talaltam es az orarendet en is nagyon szeretnem tatareta@freemail.hu Koszi

    VálaszTörlés
  41. Szia! Gratulálok az olaladhoz, igazán sok jó ötletet találtam. Szeretném kérni az órarendedet. tancsi7@gmail.com

    VálaszTörlés
  42. Szép Napot!
    Lányom nevében szeretném elkérni ezeket az igen kedves órarendeket! mschiffer3@gmail.com Nagyon-nagyon ügyes és kreatív!!!!!!

    VálaszTörlés
  43. Kedevs Sucika!
    Örülnék, ha én is készíthetnék smile-s órarendet! Én most másodikas gyerekeket fogok tanítani. Elküldenéd nekem is a smile.kat? Köszönöm? Zsuzsa
    zsuzsa.kuti@yahoo.com

    VálaszTörlés
  44. Kedves Sucika!
    Nagyon megköszönném a Smile-s word formátumú órarended, ha elküldenéd!
    Üdvözlettel: Gabi
    szk.gabriella@gmail.com

    VálaszTörlés
  45. Kedves Sucika!
    Mivel elsős gyerekeket fogok tanítani, örülnék, ha elküldenéd a Smile-s órarendet word formátumban. Előre is köszönöm ��! Vidám iskolakezdést! Henriett
    vanheni@gmail.com

    VálaszTörlés
  46. Kedves Sucika!
    Nagyon tetszik az oldal! Az órarenden keresztül találtam rá, örülnék, ha elküldenéd word formátumban. Előre is köszönöm,
    üdvözlettel, Veroni
    egivero@tolna.net

    VálaszTörlés
  47. Kedves Sucika!
    Gratulálok a munkáidhoz!Fantsztikusak!
    Szeretném én is elkérni a smiley-s órarend szerkeszthető verzióját.
    okuti77@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  48. Kedves Sucika!
    Gratulálok a munkádhoz!!
    Szeretném én is elkérni a smiley-s órarendet.
    santacsilla16@gmail.com
    Üdvözlettel:

    VálaszTörlés
  49. Kedves Sucika!
    Szeretném én is elkérni a smiley-s órarendet! Köszönöm
    czelandi66@gmail.com

    VálaszTörlés
  50. Nagyon tetszik az órarend, rendkívül aktuális a moziban látható Emoji film miatt, minden gyerek imádja. Szerintem nem csak elsősök örülnének neki.
    Nagyon szépen köszönöm, ha elküldi WORD, szerkeszthető formában is az alábbi emal címre:
    szendreyvadasz@gmail.com
    Köszönettel,
    Éva

    VálaszTörlés
  51. Kedves Sucika!
    Nagyon tetszik az oldal. Gratulálok az oldalhoz és az ötletekhez. :) Nagyon tetszik a smiley-s órarend, amit én is el szeretnék kérni. Címem: rohaly_emese@freemail.hu
    Előre is köszönöm!

    Üdvözlettel: Emese

    VálaszTörlés
  52. Kedves Sucika! Újfent első osztályos lettem és kifentem a fogam erre az órarendre! Előző osztályomnál mesefigurák voltak, ez kicsivel "modernebb".
    E-mail: bajeris85@gmail.com

    VálaszTörlés
  53. Szia!Elsősök lettünk!Szeretnélek megkérni hogy küld el nekem is azt a csodás órarendet!Köszi!icipici.vuk@gmail.com

    VálaszTörlés
  54. Kedves Sucika, szeretném elsős fiamnak én is megszerkeszteni a ÍSmile-s órarendedet. Kérem küldd el Nekem is a barnaaanes0@gmail.com címre. Előre is köszönettel: Ágnes

    VálaszTörlés
  55. Kedves Sucika!
    Elsős kisfiamnak szeretném elkérni a Smile-s órarendet, nagyon fog tetszeni neki. Elküldenéd kérlek, a tmakovenyi@gmail.com címre? Előre is köszönöm. Üdv: Tündi

    VálaszTörlés
  56. Kedves Sucika!
    Gratulálok az oldaladhoz, nagyon tetszik. :) Szeretnélek megkérni, hogy küldd el nekem is a smiles órarendet word dokumentumban! fugocsi@gmail.com Nagyon szépen köszönöm! További jó ötletelést kívánok! Üdv.:Csillus

    VálaszTörlés
  57. Kedves Sucika! Én most találtam az oldaladra, szívesen venném az órarend sablont, kõszõnöm ha elküldőd!😉😊

    VálaszTörlés
  58. Bocsánat lemaradt az email címem:darusag.laszlone@banaladar.hu

    VálaszTörlés
  59. Kedves Sucika! Amennyiben lehetséges én is szeretném elkérni Word formátumban az órarendet.
    E-mail címem: ivaagn@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  60. Kedves Sucika! Szeretném elkérni szintén Word formátumban a smiley-s órarendet. Köszönöm szépen! gyurki.angela78@gmail.com

    VálaszTörlés
  61. Kedves Sucika! Idén kezdek gyes után újra. 1. osztály. Nagyon tetszenek az ötleteid és szeretném én is elkérni a smiley-s órarendet. Köszönöm szépen!
    miterlitimea@freemail.hu

    VálaszTörlés
  62. Kedves Sucika! Nagyon tetszik a smiley-s órarend, szeretném elkérni word formátumban. Nagyon jók az ötleteid, köszönöm szépen, hogy megosztottad a tapasztalataidat! Üdvözlettel: Szidi
    szalai.szidonia@gmail.com

    VálaszTörlés
  63. Kedves Sucika!Köszönöm a sok szuper ötletet, amit megosztasz velünk.
    Szeretném elkérni a Smiley-s órarendet Word formátumban.
    vebkb@freemail.hu
    További jó munkát!

    VálaszTörlés
  64. Szia! Szeretném elkérni a Smiley-s órarendet Word szerkeszthető formátumban, a leendő elsőseimnek szeretném elkészíteni az órarendet.Címem: mildikom75@gmail.com Előre is köszönöm a segítségedet és kívánok a továbbiakban is ennyi energiát és kreativitást a tanításhoz. Üdvözlettel: Monostori Ildikó

    VálaszTörlés
  65. Szia!
    Én is szeretném elkérni az órarendet. Szuper ötleteid vannak. :) szeleva1.c @gmail.com Üdvözlettel: Éva

    VálaszTörlés
  66. Nagyon tetszik az órarend, szeretném, ha elkükdenéd. Szép Évet! szallosildiko@gmail.com

    VálaszTörlés
  67. Örülök hogy rátaláltam az oldalra, nagyon jó ötleteket olvastam :) en is szeretném elsos kislányomnak ilyen szimbólumos órarendet készíteni. Elküldenéd? Nagyon hálás lennék! Anami7777@gmail.com
    Koszonettel: Papp Annamária

    VálaszTörlés
  68. Szép napot!
    A kisfiam most kezdte az első osztályt és pont ilyen smiley-s órarend van náluk a teremben.
    Szeretném elkérni, hogy itthon is ugyanígy legyen.
    Köszönöm szépen!

    zsuzsimaros@gmail.com

    VálaszTörlés
  69. Szia!
    A kislányom most kezdte az elsőt :) elkérhetném én is ha nem probléma ?
    további sok sikert !!!
    Üdv: Körömi Zoltán
    koromizoltan82@gmail.com

    VálaszTörlés
  70. Szia!
    A kisfiam most kezdte az elsőt - és szeretném lassan rászoktatni, hogy ő rakja a táskáját. Elkérhetném én is az órarendet? Előre is nagyon köszönöm. katalinnyeste20@gmail.com

    VálaszTörlés
  71. Szia! Én is szeretném elkérni az órarendet, ha még lehetséges. Nagyon köszönöm! Üdv,Liza

    VálaszTörlés
  72. Kedves Sucika! Szeretném elkérni a smile-s és a hupikék törpikés órarend figuráit. Köszönöm: Dné Gyöngyi luckoka75@gmail.com

    VálaszTörlés
  73. Esetleg a smiles órarendet megkaphatom? Ha még aktuális koviandi75@gmail.com

    VálaszTörlés
  74. Kedves Sucika! Szeretném elkérni az órarendet.
    branyi.adrienn@freemail.hu
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  75. Én is szeretném a smile-s órarendet! Nagyon köszi!😊
    fehanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  76. Szia!
    Szeretnèm elkèrni az órarendet. Köszönöm! :)
    page87@freemail.hu

    VálaszTörlés
  77. Szia! Én is szeretném megkapni a smile-s órarendet! Nagyon tetszik!
    Előre is köszönöm!
    trepie29@gmail.com

    VálaszTörlés
  78. Magyon klassz a smiles órarend!!!! Én is elkérhetem? wicky8103@gmail.com KÖszönöm!!!!!!!!!

    VálaszTörlés
  79. Szia! Szuper az órarend, nekem is küld el légyszives. Hálásan köszönöm! Üdv, Szilvi (tisziszi2@gmail.com)

    VálaszTörlés
  80. Nagyon tetszik a smiles órarend. Elküldenéd a szerkeszthető változatát? Köszönöm:Magdi /magisk16@gmail.com/

    VálaszTörlés
  81. Szia! Az órarend szerkeszthető változatát elküldenéd nekem is? Köszönöm:Barbi /besenyei.b99@gmail.com/

    VálaszTörlés
  82. Szia! Én is szeretnék egy emojis órarendet, ha még lehet! Köszönöm!
    bordasandi9@gmail.com

    VálaszTörlés
  83. Szia! Szeretném elkérni az emojis órarendet, nagyon nagyon tetszik, hasznélném az osztályban és a kislányomnak is. :)
    csernoemi88@gmail.com

    VálaszTörlés
  84. Szia!
    Szeretném elkérni az emojis órarendet.
    köszönöm
    petra@vargacsalad.com

    VálaszTörlés
  85. Szia!
    Elküldened az órarendet a nikolettszabo05@gmail.com címre?
    Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  86. Kedves Címzett,

    Ha van lehetőség, megtenné kérem, hogy az editbaksai.63@gmail.com címre is megküldi a módosítható sablont? Előre is nagyon köszönöm. Óriási segítség lenne az elsősöknél :)
    Szép napot és hétvégét!

    VálaszTörlés
  87. Mindenekelőtt nagyon boldog új esztendőt kívánok!Szeretném elkérni Öntől word formátumban az smile-s órarendet a drkalmananita@gmail.com emailcímre. Előre is nagyon köszönöm!

    VálaszTörlés
  88. Szia!
    El tudnád küldeni az órarendet a horvathnebettina75@gmail.com címre? Köszönöm:)

    VálaszTörlés
  89. Szia!
    Szeretném én is elkérni a Smiley-s elsős órarendet Word formátumban.
    Nagyon köszönöm!
    kotlar.angela@gmail.com

    VálaszTörlés
  90. Nagyon tetszik a smileys órarend, el tudnád küleni wordben? Köszönöm szépen :) juditlnrt@gmail.com

    VálaszTörlés
  91. Szia! Nagyon tetszik a smileys órarended. El tudnád küldeni szerkeszthető változatban a lipilinda@gmail.com email címre? Nagyon hálás lennék érte. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  92. Szia! Nagyon tetszenek az írásaid! Szívesen lennék nálad elsős....
    Én idén kaptam először első osztályt, háááát, de nagyon igyekszem! A smiley-s órarendet szeretném elkérni az e.zakarias@gmail.com-ra. Előre i s köszönöm!

    VálaszTörlés
  93. Aranyosak az ötleteid! Kérhetnék egy órarend sablont wordbe? Előre is köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  94. Szia!
    Ha még megvannak az emojik az órarendhez, szeretném én is elkérni! Köszönöm szépen! :)
    robertstefkovics@gmail.com

    VálaszTörlés