2013. szeptember 16., hétfő

Az erdő szintjei flipbook

Egy korábbi bejegyzésemben mutattam egy külföldi ötletet, amely látványosan tanítja a különböző felszíni formákat. Már akkor eldöntöttem, hogy az erdő szintjeihez én is készítek valami hasonlót. Mivel nem vagyok jó rajzoló (mondhatni egyáltalán nem tudok rajzolni), sokkal több időt vesz el egy ilyen egyszerű feladat is. 

A Google segítségével találtam egy-két jó képet, aztán a Pedagogusvilag oldalán találtam egy klassz megoldást. (Aki regisztrált, a letöltéseknél megtalálja, ha a keresőbe beírja, hogy az erdő szintjei.) Leszedtem a színes tanári példányt, és a gyerekeknek szánt fekete-fehér kivitelezésűt is. Írólapra fogjuk ragasztani, és a végén úgy lehet majd lapozni, mint a felszíni formákat. A tanári példányt fóliára nyomtatva írásvetítővel ki lehet vetíteni, és a gyerekek előtt állnak össze az egyes szintek.











Ebből a képből készül majd a flipbook, amit ki is színezünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése