2017. augusztus 9., szerda

Hupikék törpikés, Mickey egeres órarend

Hja kérem, ha egy üzlet egyszer beindul! :)))
Tegnap este a Pinteresten való nézelődés közben aranyos Hupikék törpikés képekre bukkantam, és annyira adta magát az ötlet, hogy - bár idén én méhecskés órarendet adok az osztályaimnak, - hátha más örömmel veszi a törpikéket. Megjegyzem, az egyik Facebook-os csoportban valaki keresett is ilyen órarendet. Szóval megcsináltam.




Aztán délelőtt valaki Mickey egereset keresett ugyanott. Mivel a kerti munka közben adtam magamnak egy kis pihenőt, összedobtam egy olyat is. A Facebook-ra már akkor feltettem, de gondoltam egy bejegyzést is készítek, hadd legyen meg itt is. (Innen később könnyebb előkeresni.)
Mindkét esetben a tükrös az erkölcstanra vonatkozik, a virágos pedig a környezetre.



Ha valaki szeretné megkapni a szerkeszthető Word-ös formátumot, adja meg az e-mail címét, szívesen elküldöm neki. Aki tagja az oktatás-nevelés facebook-os csoportnak, az a fájlok között megtalálja.




39 megjegyzés:

  1. Kérlek küldd el a két sablont a mickey és a törpés is érdekelne! Köszönettel: Bozzai Csilla bozzaics@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kerlek szépen a méhecskes változatot elküldenéd? Köszönöm.

      Törlés
  2. Szia, most találtam a blogodra, nekem is elküldenéd Word formátumban? :)
    gabriella.mike@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Szia! Most bukkantam erre az oldalra én is szeretném elkérni szerkeszthető formában. Köszönöm. Dné Gyöngyi luckoka75@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia! Én is szeretném elkérni szerkeszthető formában. Köszönöm előre is!
    dukainemonika@gmail.com

    VálaszTörlés
  5. Szia! Szeretném én is elkérni a törpikéset, mert ez a fő dekorációs vonal az elsős termemben! Köszönöm! Toldiné Viki e-mail: toldine.viktoria@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia! Szeretném elkérni szerkeszthető formában az órarendeket! Előre is köszönöm! feketemariann@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Szia! Szeretném elkérni a mickey egeres órarendet szerkeszthető formátumban. E-mail címem kiss.krisztina0324@freemail.hu. Köszönöm szépen

    VálaszTörlés
  8. Szia! Jövőre lesz újra első osztályom. Szeretném én is elkérni Tőled az órarendeket! Köszönöm!
    gedit16@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. szia :)
    Én is szeretném elkérni az óraremdeket. Előre is köszönöm! :)
    kossuthkitti@freemail.hu

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia.Én is szeretném a szerkeszthető változatot.Előre is köszönöm.perczenora@gmail.com

      Törlés
  10. Én is szeretném elkérni :) gergelyapollonia@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Ha van még lehetőség, szeretném a szerkeszthető változatot ☺️
    csizmadia.evike@upcmail.hu

    VálaszTörlés
  12. Szia!En is szeretnem elkerni az orarendeket szerkesztheto formaban.Koszonom szepen! dora.tothova@zoznam.sk

    VálaszTörlés
  13. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  14. Kedves Sucika!Én is szeretném elkérni szerkeszthető formában az órarendeket. Előre is köszönöm! Szép napot! gynora@gmail.com

    VálaszTörlés
  15. Én is szeretném bàrmelyiket vagy mindegyiket! Köszönöm!
    fehanna@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia😊 szeretném megkapni a Mickeys órarendet😊koszonom szepen😊
    molnarova.kitti@centrum.sk

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Szeretném elkérni a Mickeys órarendet én is. E-mail: vvera30@gmail.com
    Köszönöm előre is.

    VálaszTörlés
  18. szeretném én is elkérni a smajlys órarendet word formátumban! köszönöm!

    VálaszTörlés
  19. Szeretnem en is elkerni a mickys es a torpikes orarendet koszonom szepen

    VálaszTörlés
  20. Én is kérném szépen mindkettőt
    Nagyon szépen köszönöm!
    riomare01@gmail.com

    VálaszTörlés
  21. Én is kérném szépen mindkettőt
    Nagyon szépen köszönöm!
    riomare01@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Kérném szépen mindkettőt!
    Köszönöm!!!
    T. Ági
    riomare01@gmail.com

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szeretném elkérni mindkét órarendet! :)
    E-mail címem: gulyaseszterke@gmail.com
    Köszönöm szépen!

    VálaszTörlés
  24. Nagyon szeretném!
    markovicsmonika9@gmail.com
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
  25. Kérném szépen a szerkeszthető sablont!
    Köszönöm szépen!
    jancsotimea@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Szia! Ha még lehet, én szeretném kérni :) agotamohai@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Szia! Ha még lehet, én szeretném kérni :) agotamohai@gmail.com

    VálaszTörlés
  28. Szia! Szeretném én is elkérni a szerkeszthető órarendeket! Nem vagyok fent a facebookon. Előre is köszönöm! gedit16@gmail.com

    VálaszTörlés
  29. Szia! Szeretném elkérni, ha lehetséges a szerkeszthető órarendeket! Előre is köszönöm! takacs.tunde70@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Kedves Sucika!
    Szeretném elkérni az órarendeket Word formátumban.
    Nagyon szépen köszönöm!
    Üdvözlettel:
    Budán Eszter
    eszter.budan@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia! Szeretném én is elkérni a törpös órarendet word formátumban. Köszönöm szépen előre is! :)
    Noémi
    recseine@gmail.com

    VálaszTörlés
  32. Kedves Sucika! A Mickey egeres és a méhecskés órarendeket elkérhetném? Köszönöm! szepesinetimi@gmail.com

    VálaszTörlés
  33. Kedves Sucika!
    Nagyon tetszik a méhecskés órarend! Szeretném elerni Word formátumban. Köszönöm!

    VálaszTörlés
  34. Kedves Sucika!
    Nagyon tetszik a mickey egeres órarend! Elkérhetem a tantárgy sablonokat? Köszönöm, ha igen! izmics@freemail.hu

    VálaszTörlés
  35. Szia szeretném én is elkérni őket köszönöm! Sophyzim@yahoo.com

    VálaszTörlés