2017. augusztus 27., vasárnap

Képek varázsszavakhoz

A tegnapi méhecskés-katicás varázsszavakról szóló bejegyzésemben mutattam nektek azt a posztert, amit idén fogok használni az osztályomban. Nagyon sok követő lájkolta és osztotta meg a blog Facebook oldalát, illetve az egyik facebook-os csoportban is nagy tetszést aratott. Volt, aki kevesellte a beírható 5 mondatot, mert többre lenne szüksége. Szóval nézelődtem egy kicsit azon az oldalon, és találtam olyan képeket, ami ehhez a témához használható, és több mondat beírásához nyújt lehetőséget.

Természetesen most nem töltöttem az időmet azzal,  hogy beírjam a mezőkbe a magyar mondatokat (van, ahol előbb ki kell törölni az olasz szavakat), mindenki tegye meg a saját elképzelésének megfelelően, majd a Blockposters segítségével készíthet belőle óriásposztert. (Persze ha segítségre lenne szüksége valakinek, írjon, szívesen segítek neki.)

Jöjjenek akkor a képek a forrásmegjelöléssel, ahogy szoktam. Mindegyiket elkészítették fekete-fehérben is, aki olyat szeretne, a FORRÁSnál megtalálja azt is.



FORRÁS




FORRÁS




FORRÁS



Ezek a varázslók a FORRÁSnál megjelölt oldalról egyenként is letölthetőek, így akár 10-20 is készíthető belőle.
FORRÁS



FORRÁS



FORRÁS


FORRÁS


FORRÁS

Remélem találtok köztük olyat, ami elnyeri a tetszéseteket!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése