2017. augusztus 23., szerda

Méhecskés szülinapi tabló

Az idén gólyatábort  szervezünk az elsősöknek, és mivel én leszek a tanító nénijük, nekem kell levezényelnem. Már a nyár elején kitaláltam a két nap témáját, és fejben szépen fel is építettem az egészet. Arra gondoltam, hogy első nap levetítem majd kedvenc gyerekkori diafilmemet (A telhetetlen méhecske), és a továbbiakban ehhez kapcsolódóan fogunk beszélgetni, énekelni, játszani, kreatívkodni. Bár én még sosem voltam az osztályommal se maci, se egyéb állatka vagy növényke, most a tábor kapcsán arra gondoltam, hogy továbbviszem a méhecske témát a tanévben. Ezért is készítettem pár hete a méhecskés órarendet.

A születésnapokat mindig megünnepeljük osztálykeretben, és jó pár éve ehhez is készítek egy kis tablót. A mostani saját elképzelés alapján készült, bár az inspirációt és az elemeket a Pinterest segítségével találtam.

Valami ilyesmit szerettem volna készíteni, a baj csak az volt, hogy ez csak egy kép, se oldal, se sablon nem tartozott hozzá. Pedig de jó is lett volna! Mentés, nyomtatás, és kész. Nem baj, gondoltam, majd keresek én hasonló méhecskéket. 


FORRÁS

Találtam is jó párat, már el is kezdtem a sablon készítését, amikor ez a kép jött velem szembe:

FORRÁS

Az előnézetet pdf formátumban le tudtam menteni, utána egy kis fotózás, radírozás, illesztés, korrigálás, tervezés és kész is lett az én 12, pontosabban 14 (még pontosabban 16) kis képem.



Sejteket is találtam, bár a Paint-ben elkezdtem egy sajátot, de aztán eszembe jutott, hogy inkább keresgélek egy kicsit. Miután kiradíroztam a felesleget, sárga rajzlapra kinyomtattam a hatszögeket.

FORRÁS

 A szülinapos feliratot is ilyen sejtekbe gondoltam, így azt is megszerkesztettem:



Hogy a "végeredményt" is lássátok, csináltam néhány fotót, de valójában ez egy hungarocell faliújságra megy majd fel, ezért így egy kicsit sutának tűnik. A gyerekek neve fog még a megfelelő sejtre felkerülni, csak per pillanat azt még nem tudom. Amint a helyére kerül minden majd azt is lefotózom, és utólag megmutatom.




Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó tanévkezdést!


2 megjegyzés: