2018. január 21., vasárnap

Izgő-mozgó hóemberek

Végre nálunk is esett a héten a hó, így előrukkolhattam végre néhány havas ötlettel! A hétfői rajzórán dobókockával dobva rajzoltunk hóembert, amik azóta a faliújságot díszítik, csak fényképet nem érkeztem készíteni róla, (ötleteket ITT találtok hozzá.) szerdán technikaórán pedig írólapból nyírtunk egyszerű hópelyheket. Ezeket az ablakba készülök kitenni, csak annyi egyéb teendőm volt, hogy nem jutottam odáig. 

Péntekre egy egyszerű, mégis aranyos dolgot vittem: kék kartonra körformákból készítettünk hóembereket, akik nem álltak ám a hagyományos módon, hanem sétáltak, kalapot dobáltak, különböző módon pózoltak. 

FORRÁS

Projektorral vetítettem ki a képet, az ott látható hóemberek közül választhatott mindenki kedvére. Nyírás és ragasztás után jött a zsírkrétával való rajzolás. A talajhoz mindenki kapott egy kis darab papírt, abból kellett volna valami hasonlót kinyírni, mint a fenti képeken, de most látom, hogy erre a feladatra csak három gyerek vállalkozott, a többi simán felragasztotta. Biztos ami biztos, nem akarták "elrontani". 
Van még hely a faliújságon, holnap ők is mennek a többiek mellé. 


 Ha tetszik az ötlet, nyírjatok, ragasszatok Ti is hóembert!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése