2012. szeptember 9., vasárnap

Goma Eva, Atico, Foami: Ötletek dekorgumiból

Az évek óta történő gyűjtögetésemnek eredményeként több dvd megtelt kreatív ötletekkel (is). Annyira nagy viszont a káosz, hogy úgy döntöttem, rendet rakok, szortírozok, és amit úgysem készítek el, azt egyszerűen törlöm. Több, mint 12 gigányi anyag átnézésébe kezdtem bele, és rengeteg jó ötlet került elő, amiről már régen el is felejtkeztem. Annak idején nem jegyeztem fel, hogy mit, honnan szedek le, de nagyrészt a Canadahun-ról, illetve a Picasa-ról van. 


Amit elsőként ajánlanék nektek, az a Goma Eva, ahol elsősorban (vagy talán csak is kizárólag?) dekorgumiból készítenek aranyos dolgokat, illetve az Atico és Foami újságokat. A mappáimban találtam  most egy-két linket, így tudom nektek ajánlani. Ezen az oldalon és itt, no meg itt is találtam újságokat anno.




Dekorgumi helyett mi az iskolában kartonból készítettünk el egy-két dolgot, úgy is jól mutatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése