2012. szeptember 13., csütörtök

Olimpia az iskolában 2.

Még mindig olimpia. Még a nyári szünetben találtam egy külföldi oldalra, ahol ezeket a könnyen elkészíthető érmeket találtam. Ez az ötlet egyébként annyira beleillett a tervembe, hogy már el is készítettük, és az osztályban zajló olimpián már jó szolgálatot tett. 

Sóliszt gyurmából készültek az alábbi érmek, ötlet innen. (Az olimpiai karika filctoll kupakkal készül.)




 A miénk festékkel lett megfestve, de így is nagyon mutatós. Sárga lett az arany-, világoskék az ezüst- és sárgás-barnás a bronzérem.





A tesi órákon pedig már elindultak a versenyek, illetve már eredményt is hirdettünk. Volt rövidtávfutás 
(az udvar egyik végétől a másikig), külön a lányoknak és a fiúknak. A "maratoni futást" percre mértem, és aki a legtovább bírta, az lett az első. 15 perc után leállítottam a két utolsót, nem tudom, meddig bírták volna. "Fociztunk", és "kézilabdáztunk", persze leegyszerűsítve, kapura rúgásra és dobásra. A kézinél még nincs eredmény, a jövő héten fogjuk befejezni. 





A gyerekek élvezik, van, aki már 3 érem boldog tulajdonosa. (Bár a fényképeken nem látszik, a győztesek     "dobogón" állnak. Legközelebb erre is odafigyelek.)

Rövidtávfutás: fiúk, lányok

"Maratoni futás"

Foci

2 megjegyzés:

  1. Bevallom jobban tetszenek az érmeitek az eredetinél ;) Néha az a bajom a külföldi oldalakkal, hogy hiába próbálják olcsónak feltűntetni az elkészítést, teljesen élethűen csinálják és így egy csomó pénzt költenek rá.

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen. Végül is szép, de ami még fontosabb, gyerekmunka.Én abban bíztam, hogy kapok akril festéket az iskolától, de nem várhatok, mivel szeptemberre gondoltam az olimpiával való foglalkozást.

    VálaszTörlés