2012. szeptember 19., szerda

Az időjárás elemei: macival és egyéb figurákkal

Pakolászás közben akadt a kezembe az a két boríték, amely a tavalyelőtti dekorációmhoz készült sablonokat tartalmazza. Sok dolog tűnik el rejtélyesen, (Időhiány miatt csak gyorsan begórom a szekrénybe, és később nem emlékszem rá, hová tettem.) ami később vagy előkerül, vagy sem. Tudom, hogy a szekrényben van, ... valahol.
Úgy gondoltam, ha már előkerült, közkinccsé teszem, hátha valakinek megtetszettek már korábban, csak sablon híján nem álltak neki elkészíteni. Az elsőseimmel annak idején minden reggel megbeszéltük, hogy milyen idő van, és az "órán" annak megfelelően állítottam be a mutatókat. (A fotót nézve 1-2 sablon hiányzik, bár lehet, hogy nem is készült.) A macikat egy újságban találtam, a ruhákat én "szabtam" rájuk.




Ugyancsak megbeszéltük minden reggel azt is, hogy milyen nap van aznap, milyen nap volt előtte, és mi lesz utána. Ahhoz ezeket a macikat használtam.









Ha valaki mást szeretne, itt van néhány egyéb ötlet, amit korábban szedtem le, külföldi oldalakról. Köszönet érte az eredeti feltöltőnek.












2 megjegyzés: