2013. június 4., kedd

Oklevelek a tanév végére

A tanév során számos alkalommal értékeltem és jutalmaztam a tanulók munkáját, de úgy gondoltam, idén, a hivatalos oklevelek mellett mindenkinek készítek valamilyen oklevelet, hiszen valamiben mindenki lehet első és a legjobb. Itt találtam alsósoknak való okleveleket, melyeket magyarosítottam, és személyre szólóvá tettem. A Mamintitől kapott könyvjelzők és baglyocskák mellett jól fognak mutatni. Remélem, örülnek majd a gyerekek, ha megkapják és elolvassák. Látogassatok el az oldalra, válasszatok kedvetekre!

A kisebbik tanácsára ezeket választottam és alakítottam át.  


Fiúknak


Lányoknak

Ilyet kap a legszebb történetmesélő, a legjobb kézügyességgel rendelkező, a legjobb sportoló, az órákon legaktívabb tanuló, a legjobb matekos, a legszebben rajzoló, aki legtöbbet fejlődött olvasásból, a legjobb magatartású lány, a legkevesebbet mulasztó, a legkitartóbb, a legjobb magatartású fiú, a legsegítőkészebb, a legszebben éneklő, a legjobb helyesírású és a legszebben olvasó. (Névsor szerint így kapják a tanulók az okleveleket.)




12 megjegyzés:

  1. Jaj de aranyos vagy!!! Pont tegnap sírt Liza, hogy haragudni fogok-e, ha nem lesz mindenből ötös... A kis drágám annyira szeretne nagyon nekünk megfelelni", hogy el kellett vele beszélgetnem, hogy megértse nem számít a négyes...az ő lelki egészsége a fő szempont...
    Ez szuper ötlet tőled Icu!!!! Így másnak is adsz önbizalmat, mert szükségük van rá! Én ilyen fali táblákat mondogattam tavaly Bellinek...hogy más is érezze jó valamiben!
    Remek dolgok ezek a könyvjelzők mellé!!!!
    Legyen szép napod!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sok gyerek túl magasra teszi a mércét, most is van ilyen tanítványom. Egyszer nekem a nagyobbik sírt, és akkor azt mondtam, hogy ha úgy érzi, mindent megtett, nem számít, hogy ötös lesz a felmérés, vagy kettes. Annyira tudja és kész. De ha nem tanult, és azért kettes, akkor elszégyellheti magát.
      Fali táblánk is volt, van, és kis kártyákat is osztogatok havonta. Szeretik a gyerekek. :))
      Lizának szurkolok! :))

      Törlés
  2. Na pont ezt mondtam Lizinek!!! Nem mindegy mitől kettes"! D:)) jól van akkor jófelé kapizsgálunk...
    De azért ez nem szokott gyakori lenni nála, csak szerintem most úgy kijött belőle és aggódott egyet...
    Ma is hazajött 5 ötössel...
    De megértik! Ügyesek...
    Puszillak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg ügyes, és akkor nem is szabad pánikolnia sem. :)) Gratulálok, mondd meg neki! Puszi :))

      Törlés
  3. Minél többet olvasgatlak annál inkább azt érzem, hogy de szeretnék abban a bizonyos borsodi falucskában élni, csak hogy ilyen tanítónőhöz vihessem a csemetémet...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy, hogy ezt írod. Sokat jelent. :))

      Törlés
  4. Nagyon aranyosak az okleveleid! Tényleg hatalmas lendületet tud adni egy csemetének egy apróság, ugye? Szeretettel: Maminti, a kicsi zöld tündér

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez már korábban tervbe volt, de a te ajándékaiddal fog ám nagyot durranni! :))

      Törlés
  5. Ez egyszerűen szuper ötlet!!!!Milyen jó ezeknek a gyerekeknek:)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. Otthonra is lehet alkalmazni, más szöveggel. :))

      Törlés
  6. Nagyon jó ötlet, és cuki az oklevél.
    Ha nem haragszol elmentettem magamnak is.

    VálaszTörlés