2012. augusztus 16., csütörtök

Külföldi blogajánló 2.

Mint már említettem, ha van egy kis időm, szívesen nézegetek külföldi oldalakat. Számos olyan oldal van, ahonnan témák szerint lehet feladatokat letölteni. Ezek inkább óvodás, esetleg elsős gyerekeknek való feladatokat tartalmaznak, (elemi számolás, szem-kéz koordináció, stb.) de bizonyára sokan használni tudják majd.

Innen szedtem le ezeket a szülinaphoz kapcsolódó feladatokat.





Itt is vannak szülinapos, hangyás, méhecskés, kempinges és egyéb feladatok, elsősorban óvodás gyerekek számára.







A Pinterest bizonyára sokak számára ismert. Ezen belül találtam olyan oldalakat, amelyek a tanításhoz, kreatívkodáshoz, teremdíszítéshez adnak tippeket. Így tanévkezdéshez közeledve bizonyára jó ötleteket találtok, de a tanév folyamán is érdemes figyelni ezeket az oldalakat.

Itt teremdíszítéshez vannak jó megoldások, innen feladatlapokat szedhettek le, de játékos tanuláshoz is találtok jól hasznosítható dolgokat.



Ezen az oldalon plakátok készítéséhez találtok segítséget, különböző témákban. Ezt ma találtam, és le is szedtem egy-két jó dolgot, amit el fogok készíteni.







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése