2017. szeptember 24., vasárnap

Szőlő ötletek

Mikor a héten a szőlőhöz keresgéltem ötletet, találtam több jó megoldást is, de ugye figyelnem kellett arra is, hogy kis elsőseim - másodikosaim el is tudják készíteni 45 perc alatt. Így esett a választásom a muffinos megoldásra. 



Azonban még két ötlet nagyon tetszett, az egyiken gondolkodtam is, hogy talán az lenne a nyerő, de aztán jött a muffinos. Így maradt a másik. 

A "gyűjteményemben" többféle megoldást bespajzoltam már az évek alatt, volt, amit el is készítettünk az előző osztályommal, de néha nagyon sok időbe telik, mire megtalálom. Ezért arra gondoltam, hogy itt raktároznám magamnak, mivel innen könnyebben vissza tudom keresni, ha mondjuk egy - két év múlva ismét szőlőt készítenénk. Ha pedig nektek van hasonló témátok, és megtetszik valamelyik, nem kell az időtöket további keresgéléssel tölteni.

Nézzük az én kedvenceimet:

1. Tojástartóból

FORRÁS


2. Dugóval készült szőlő

FORRÁS



3. Papírgurigából

FORRÁS


4. Körformákból

FORRÁS


5. Üdítős kupakokból

FORRÁS



6. Papírcsíkokból

FORRÁS




7. Ceruza végi radírokból (Szerintem fültisztítóval is működik.)

FORRÁS



8. Hullámpapírból

FORRÁS




9. Pisztáciahéjból

FORRÁS




10. Buborék fóliából

FORRÁS




11. Körformából "megszemélyesítve"

FORRÁS

Ha tetszik valamelyik ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




1 megjegyzés:

  1. Üdvözlöm!
    A 3.képen látható dekorációt én készítettem. 😊
    Tisztelettel:
    Molnár Erzsébet Pömi

    VálaszTörlés