2017. szeptember 3., vasárnap

Óvodai jelek nemcsak óvodába

Nem tudom, máshol hogy van, de az én osztályomban minden gyereknek saját fogasa van. Ezen a fogason tartják a tanulóim a tisztaságcsomagot és a tesicuccot is. Minden alkalommal, amikor első osztályt kapok, a gyerekek óvodai jelét használom a megkülönböztetésre, így mindenki tudja, hogy hová teszi, honnan veszi el a holmiját, majd a hideg idő beállta után a kabátját. 
A korábbi években a Manóábécé programból keresgéltem egyforma képeket, most viszont egy külföldi oldalon aranyos figurákat találtam. 

FORRÁS



Két jel viszont nem volt meg, azokhoz a Google segítségével kerestem képeket és készítettem el a Paint program segítségével, illetve minden gyereknek a nevét is ráírtam. A másodikosoknak csak a nevük került fel az üres rajzocskába, de szerintem örülni fognak ők is neki. Mivel kicsit sok dolgom volt a héten, ezt még csak tegnap sikerült kinyomtatnom, így holnap reggel kerülnek a helyükre. Remélem, tetszeni fog a gyerekeknek!

Ezt is, mint a matricákat papírboltban, nyomtatványboltban kapható A4-es etikett papírra nyomtattam, így nem kell a ragasztózással tölteni az időt. 



Ha tetszik az ötlet, látogassatok el a forrásnál megjelölt oldalra, és készítsetek Ti is hasonló jelölőkártyákat!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése