2017. február 2., csütörtök

Sárkányos, kakasos origami sarokkönyvjelző


Mivel a múlt héten megcsúsztunk egy kicsit, kedden még Kínában "tartózkodtunk", és mivel most van náluk a kínai újév, adta magát az ötlet, hogy ehhez kapcsolódóan készítsünk valamit.

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én bármennyi könyvjelzőt készíthetek az osztályommal, pár nap után sosincs belőlük egy sem. Így arra gondoltam, hogy összekötve a kellemest a hasznossal, készítsünk néhány sarokkönyvjelzőt. Tavaly minyonosat készítettünk, ami egy-két gyereknél tovább volt meg, mint általában, így remélem, hogy a mostaniak is nagyobb becsben lesznek egyszerűbb társaiknál.
Miután megbeszéltük, hogy a felvonulások állandó szereplője a sárkány, készítettünk egy sárkányos sarokkönyvjelzőt, illetve mivel most a kakas éve kezdődött náluk, készült egy kakasos is.

Az ötleteket innen vettem:

FORRÁS

FORRÁS

A kakasos pedig ez alapján a videó alapján készült:





Ez is nagyon tetszetős, (sőt, bevallom őszintén, nekem sokkal jobban tetszik) sajnos erre most akadtam rá, ahogy próbáltam az "enyémet" megkeresni és ide beilleszteni.






A gyerekek nagyon precízen, figyelmesen dolgoztak, végül az alábbi munkák kerültek ki a kezükből:



Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást! 



2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyesek vagytok tetszik! Látom igen szorgalmasak is vagytok sok szép dolgot készítettetek az utóbbi időben!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. Iparkodunk, kedves Éva. :))

      Törlés