2017. február 26., vasárnap

Hogyan rajzolj...: Szabadság-szobor New York

A 80 nap alatt a Föld körül projektünkhöz kapcsolódóan sokat gondolkoztam, hogy a Szabadság szobrot, vagy címerállatukat, a fehérfejű rétisast készítsük-e el a gyerekekkel, végül úgy döntöttem, hogy legyen a szobor. Kiválasztottam a legegyszerűbb elkészítési módot, és egy rajzórán el is készültünk vele.

A gyerekek nagyon szeretik ezt a fajta rajzolást, mivel önállóan bele sem vágnának az elkészítésébe, így viszont lépésekben, együtt készül a kép, a végeredmény mégis egyedi. Ha megnézitek a gyerekek által készített "szobrokat", van közöttük néhány túlsúlyos, és manöken kinézetű is, de végül is mind tökéletes.

FORRÁS







Ha valaki viszont a sast szeretné elkészíteni, ahhoz is talál fázisfotókat. Én ezt készítettem volna el, de mivel már készült néhány állat a projekt során, ezért esett a választásom a szoborra.

FORRÁS

Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése