2012. április 18., szerda

16 és 8 oldalas minikönyvek 1 papírból

Mint már arról korábban írtam, elkezdtem nézelődni lapozó ügyben. Számos érdekes technikát ismertem meg ezalatt, és most nektek is szeretném megmutatni. Úgy gondolom, a lapozókhoz is hasznosítható, de külön is jó ötlet, és az én osztályom annyira szereti a kreatív dolgokat, hogy ezzel sok mindent el tudok érni náluk (legyen házi, jó magatartás).
Ezért is fontos számomra, hogy fenntartsam a lelkesedésüket, és mindig legyen valami, ami egyszerű, de érdekes. (Egyébként annyira szeretem, amikor rajz órán, ha "csak" egy egyszerű festési feladat van, akkor is síri csendben dolgoznak, elmélyülnek az alkotásban. A nem létező legyek zümmögését is lehet ilyenkor hallani.)

Az anyák napi ajándék készítése mellett a jövő héten ezt a kis 16 oldalas könyvecskét fogjuk elkészíteni, egyszerű hajtogatással, nyírással. Talán belevágok velük egy állatos lapozóba.  Itt megnézhetitek, hogyan kell csinálni.
Ezen az oldalon egy másik módon készítik el a 16 oldalas könyvet. Talán ez egyszerűbb.

Indexkép



Ha kevesebb oldalas könyvre van szükség, ahhoz itt találtok egy elkészítési eljárást.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése