2016. szeptember 4., vasárnap

Teremdekoráció 2. : Óz, a csodák csodája

Idén meszelés volt a termekben, így le kellett szednem a dekorációt. Először arra gondoltam, hogy majd egyszerűen visszarakom azokat a Dórás és Diegós képeket, amik eddig voltak fenn, aztán eszembe jutott, hogy az előző tanév végén azt ígértem néhány tanítványomnak, hogy jövőre, (vagyis most) egy varázslatos birodalomba fogom elrepíteni őket.
A történethez az is hozzátartozik, hogy júniusban voltunk Budapesten a Csodák palotájában, és az ötlet a csodáról és Ózról akkor pattant ki a fejemből.
Az olimpiai projekt befejezése után akartam kicserélni a faliújságon a képet Dorothy-ra és a többiekre, de ekkor, ahogy megláttam a nagy üres falat, arra gondoltam, oda teszem fel őket, és így egész évben onnan fognak "figyelni" minket.






A képeket különböző színezős oldalakon találtam, amit aztán egy program segítségével poszterként kinyomtattam és összeragasztottam. A vőnek való segített a helyére tenni, ugyanúgy mint pár éve. Nagyon tetszett a gyerekeknek és a kollégáknak is. Remélem tényleg jó lett, és nem csak illendőségből mondták!




Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!




Ui. : A figurák innen (KATT), és innen (KATT), a vár innen (KATT) származik. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése