2016. szeptember 3., szombat

Tortás szülinapi tabló

Minden évben fontos esemény az  osztályunkban a születésnapokról való megemlékezés, amihez egy kis emlékeztetős tablót is készítek egy pár éve. A nyári szünetben találtam rá arra az ötletre, amiről úgy gondoltam, hogy az lesz az, amit majd én is megvalósítok. De mivel a gyerekeket le kellett fényképeznem, így csak tegnapra lettem kész vele. (Sőt, talán még nem is, mert úgy érzem, valami még hiányzik, csak nem tudom, hogy mi.)
Ahogy most a forrást kerestem vissza a Pinterest-es gyűjteményemben, kiderült, hogy több hasonló megoldás is el van mentve. Ezt próbáltam saját ízlésemre formálni, és ettől lett olyan "Sucikás", amilyenről álmodtam.


INSPIRÁCIÓK: 



FORRÁS




Annyit változtattam rajta, hogy én nem csak a napot, hanem a hónapot is minden gyereknél, külön-külön jelöltem, valamint egy szép tortát is feltettem. A tortát INNEN választottam, de variáltam rajta egy kicsit, és végül annyi gyertya került rá, ahány tanuló jár most az osztályba.






Íme a vég(?)eredmény: 







2 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves családias tantermetek lehet! De jó is lenne ha az elsőt kezdő unokám ilyen aranyos tanítónénit kapott volna! Lehet hogy a tanítóbácsik is vannak is kreatívak?:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Bizonyára vannak aranyos tanító bácsik is, a gyerekek sokkal jobban szeretik, mint a tanító néniket! Biztosan szeretni fogja a kis unokád. :)

      Törlés