2013. május 27., hétfő

DIY ötlet: Papírfonás

Nem tudom, hogy jó címet adtam-e ennek a bejegyzésnek, de valami ilyesmi lehet a neve annak a technikának, amit szeretnék megmutatni, hátha valaki kedvet kap ehhez a tevékenységhez. 
Pár éve találtam rá a lenti kiadványokra (Artesanato em jornal, Trabalhos em jornal), ahol újságpapír csíkokból készítettek szebbnél szebb dolgokat. Egy-egy munkadarab elkészítésről fázisfotókat is mutattak, így  elhatároztam, hogy lementem magamnak, és amint időm engedi, én is fogok ilyet készíteni. Aztán valahogy eddig még nem jutott rá idő mégsem. De gondoltam, hátha más jobban ráér, és érdekli ez az újrahasznosítási technika. Remélem, a nyári szünetben legalább egy elkészítésére nekem is lesz időm, mert az idén horgolni szeretnék megtanulni. Az újságok forrását nem találtam meg hiába kerestem (ezúton is köszönet az eredeti feltöltőnek), de a Google segítségével sok  olyan oldalra eljutottam, amely ezzel a témával foglalkozik.  











Amik most jönnek szépek, egyszerűek és gyerekekkel is el lehet készíteni. Az egyiket jövőre biztosan mi is elkészítjük majd.

Fénykép


Quadrinhos Decorativos de Jornal
Kisfilm a készítésről itt.



A Youtube ennek a technikának az elsajátításában is segít. Csak annyi a teendő, hogy kiválasszuk, mi legyen az első munkadarab.




Nektek hogy tetszenek ezek a remekművek? 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése