2012. június 14., csütörtök

Játékok a nyárra: labirintus

Hogyan készíthetünk a semmiből valamit? Mindig is fontos számomra, hogy kevés anyagráfordítással szép dolgok szülessenek meg a gyerekek kezei között. Az előző bejegyzésben egy periszkóp elkészítéséhez adtam ötletet, most egy másik könnyen elkészíthető játékot szeretnék mutatni. Ez nem más, mint egy labirintus. Az egyik könyvben találtam az alábbi ötletet, mely egy elég komoly labirintust ábrázol. Mármint kicsit időigényes, elkészítése iskolai keretek között nehezen valósítható meg.



Egyszer biztos elkészítem ezt is, de én egy olyanon gondolkodtam, ami kevesebb időt vesz igénybe.

A periszkóphoz felhasznált cd tokja ott árválkodott az asztalon, és ekkor kitaláltam, hogy abból készítem el az egyszerűbb labirintust. A pálya zseníliadrótból készült ( kettőt használtam el hozzá), és mivel nem volt itthon se egy megfelelő méretű papírgolyó se egy gyöngyszem, egy szemesbors lett a golyó, amit el kell juttatni egyik sarokból a másikba. Nem mértem az időt, de szinte percek alatt alakult ki a pálya. Viszont fontos a jó ragasztó, rajtam a hobbiragasztó most egy kicsit kifogott. Ragasztópisztollyal nem akartam, mivel  a tok is műanyag. Bár lehet, hogy az lenne a nyerő. Próbáljátok ki! Jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése