2012. június 8., péntek

Billegő madárka hullámpapírból

Ez a hét nagyon sok munkával telt. Aki pedagógus, az tudja, hogy itt az tanév végi hajrá, dolgozatírás, felelés, IPR-es negyedévi értékelés, stb, stb. De azért én ezen a héten is iparkodtam a gyerekeknek is örömet okozni. 

Már a múlt héten elkezdtünk egy madárkát készíteni, de a 2 rajzóra nem volt elég az elkészítéséhet, ezért a héten technikán fejeztük be. Ezen az oldalon találtam az ötletet, majd e-mail-en keresztül megkaptam a fázisfotókat. A házikót én készítettem el mindenkinek, (hullámpapírból) a gyerekeknek csak a madárkát kellett kinyírni és összeállítani. Hurkapálca, fogpiszkáló és szigetelőszalag kell még hozzá.

Nagyon mutatós kis játék lett belőle. Az a jó benne, hogy mozog.  Itt láthatjátok róla a videót.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése