2018. március 25., vasárnap

Szorzótábla gyakorlása képek párosításával

Hat évvel, egy külföldi oldalon olyan feladatlapokra bukkantam, ahol a szorzásokat kellett az eredményekkel párosítani. Akkor egy posztban a kettes és a hármas szorzótáblához készült lapokat mutattam meg, és gondolom, a többit később akartam közkinccsé tenni. A lényeg, hogy akkor erre (szerintem a közelgő tanév vége miatt) nem került sor. 
A feladatlapokon ugyanis módosítanom kellett, annak megfelelően, ahogy mi tanultuk. Ezt még akkor meg is csináltam minden képpel, az akkori osztályomnak ki is nyomtattam, és gyakran szórakoztunk vele a tanév végén. 
Hat év elteltével most itt az ideje, hogy nektek is megmutassam. Az eredetit ITT találjátok. 

Négyes:





Ötös:





Hatos: 




Hetes: 


 


Nyolcas:




Kilences:




Tízes:






Kettes - hármas gyakorlók:












Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki Ti is, és kezdődhet a gyakorlás!

Jó játékot, jó tanulást!



2 megjegyzés: