2018. március 7., szerda

3 D hóvirág papírcsíkokból

Holnap nőnap. Van olyan év, amikor foglalkozok vele, és készítünk valami kis apróságot ajándéknak, van, amikor nem. A mostani év az, amikor foglalkozok vele. Az elmúlt napokban nézelődtem virágügyben, és találtam is egy olyan ötletet, amit tökéletesnek ítéltem: könnyen elkészíthető, mutatós, különleges, pedig csak sajtosdoboz, színes papír és vatta kell hozzá. A fiúk ajándékba adhatják, a lányok dekorálhatják vele a szobájukat, ha fűznek bele egy kis cérnát. Még nem készültünk el vele teljesen, így csak a forrásnál látható képet tudom megmutatni, de teszem ezt azért, hogy ha valaki holnapra keresgél valami hasonlót,  és ez a munkadarab megtetszik neki, tudja elkészíteni.

A papírcsíkokat felnyírtam a gyerekeknek, nekik csak festeni és ragasztani kellett. A ragasztással viszont több idő ment el, mint gondoltam, így holnap reggel fogjuk a "havat" felragasztani. Utána  majd megmutatom a kész munkákat is.


FORRÁS

Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!


Ui.: Ahogy ígértem, mutatom a kész munkákat. Sajnos a fényviszonyokat figyelmen kívül hagyva fotóztam, de nem volt időm átpakolni más helyre. A lényeg, hogy a gyerekek elégedettek voltak az eredménnyel, és remélem a megajándékozottak is örültek neki! Közben megtaláltam az igazi forrást, ahol fázisfotókat is láthattok.





2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos figyelmesség !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy gondolom, hogy ha otthon nem tanítják meg a fiúknak, nekünk kell az iskolában, bár nem a mi dolgunk (ez sem). :))

      Törlés