2017. december 3., vasárnap

Mikulás az Északi sarkon

Osztályom tanulói már jó pár napja Mikulás lázban égnek: Írtak levelet a Mikulásnak, én meséltem nekik arról, hogy hol "él" a Mikulás a manóival, pénteken pedig a válasz is megjött tőle, amit egy igazi postás kézbesített. Technika órára is Mikulással készültem. Olyan jópofa ötletet láttam egy külföldi oldalon, ami minden elvárásomnak megfelelt: látványos, egyszerű elkészíteni, és minden hozzávaló a szekrényem mélyén lapult. 


FORRÁS


A Mikulásunk testéhez folpack, alufólia tekercsek hengerét használtuk, a kalap tojástartóból készült, az "Északi sark" fél hungarocell ételdobozból lett, amit vattával ragasztottunk be. A felirat jégkrém pálcikára került. 

A gyerekek először lefestették a hengert és a sapkát, és míg az száradt, felragasztották a vattát a dobozra. Az egyszerűség kedvéért a mi Mikulásunknak földig ért a subája, így csak pirossal kellett festeniük. Nem akartam, hogy a piros és fekete festékek összefolyjanak. A sapkákat ragasztópisztollyal ragasztottam a testhez, hogy szaporábban menjen a munka, és ne kelljen a gyerekeknek a ragasztóval küszködniük. Arcnak egy kis darab színes papírt használtak, amire zsírkrétával rajzoltak orrot, szemet, stb, ezt követően ragasztották fel a hengerre, majd  bajuszt és szakállat is kapott a Mikulás. Végezetül ragasztópisztollyal felragasztottam a kész Mikulásokat a havas tájra. 

Nagyon tetszett nekik a végeredmény, és rögtön azt kérdezték, hogy hazavihetik-e. 

  



Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése