2017. december 17., vasárnap

Adventi tevékenységek 13.: Karácsonyi labirintusok

Már nem is emlékszem, hogy melyik napra vittem be ezek közül a labirintusok közül néhányat, ugyanis a héten többször esett az eső, így szünetben nem tudtunk kimenni az udvarra. Az egyik ilyen napon adtam oda a gyerekeknek, hogy ne unatkozzanak a teremben. Persze nem kötelező jelleggel, bár az a helyzet, hogy mindenki kért, és élvezettel kereste az utat, és mivel csak két feladatot adtam egy-egy gyereknek, arra is jutott idejük, hogy az út megtalálása után kiszínezzék az emberkéket.

Nagyon sokféle labirintus van fenn az interneten, én olyat kerestem, ami nem túl nehéz, hiszen még csak elsősök, illetve másodikosok a gyerkőcök.

FORRÁS


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki Ti is, és kezdődhet az útkeresés!

Jó játékot!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése