2017. június 15., csütörtök

Búcsúajándék ötletek: 3. Diplomatartó gyűrű

Miután kinyomtattam a diplomákat azon gondolkodtam, hogy milyen módon csomagoljam be azokat. Tegyem borítékba, bonbon figurába, vagy egy papírhengerbe? Aztán a "híg agyam" meg az idő adta meg a válasz a kérdésre. 

FORRÁS


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS


Bár rengeteg dekorgumim van, véletlenül elfelejtettem hazahozni az iskolából. A borítékkal nem is akartam foglalkozni, ugyanis ismét kevés időm volt, hogy összehozzak valamit. A szülők ugyanis szerdára meghívtak egy búcsúbuliba, így az eredeti elgondolás helyett, hogy majd csütörtökön adom át, előrehoztam az ajándékozást arra a napra. Sajnos családi elfoglaltságaim is voltak az elmúlt napokban, így nem tudtam előre készülni. 

Így arra az elhatározásra jutottam, hogy a következő kis figurákat színes rajzlapokra kinyomtatom, kinyírom, és miután az egyes részeket összeragasztom, egy vécéguriból kivágott körgyűrűre ragasztom. A diplomát feltekerve ebbe csúsztatom bele.

FORRÁS



FORRÁS


A 13 darab kb. másfél óra alatt készült el, így autóval éppen időben érkeztem az iskolába. (Jelzem a legtöbb idő az egyes részek másolásával és nyomtatásával ment el, ugyanis valamilyen oknál fogva nem úgy nyomtatta, ahogy én akartam.)




Ha tetszik az ötlet, és van legalább 2-3 óra szabadidőtök (osztálylétszámtól függően),
 készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




1 megjegyzés: