2017. június 15., csütörtök

Búcsúajándék ötletek: 2. Diploma

Minden tanév végén oklevelet kapnak a kitűnő-vagy jeles tanulók, akik versenyeken vettek részt, illetve  aki nem mulasztott a tanév során. De nem kap oklevelet az a gyerek, aki nem vett részt versenyen, nem volt jeles, illetve mulasztott a tanév során. Pedig ők is megérdemelnék, mert valamiben ők is jók. Négy éve ezért minden tanulónak személyre szabott oklevelet készítettem.

Így kapott oklevelet a legszebb történetmesélő, a legjobb kézügyességgel rendelkező, a legjobb sportoló, az órákon legaktívabb tanuló, a legjobb matekos, a legszebben rajzoló, aki legtöbbet fejlődött olvasásból, a legjobb magatartású lány, a legkevesebbet mulasztó, a legkitartóbb, a legjobb magatartású fiú, a legsegítőkészebb, a legszebben éneklő, a legjobb helyesírású és a legszebben olvasó. Minden gyerek "leg" volt valamiben. 





A mostani osztályomban nem tudtam ilyen oklevelet kiosztani. Most ugyanis a legtöbb gyerek mindenben "leg". Mielőtt irigyekedni kezdenétek, hogy könnyű nekem, gyorsan hozzáteszem, hogy kitűnő tanulóm csak 1 van, jeles pedig 2, de mindenki lelkiismeretesen, szorgalmasan tanult, az érdemjegyek pedig a képességeik miatt lett eltérő.

Éppen ezért most mindenki ugyanazt a "diplomát" kapta meg, ami azt igazolta, hogy a tanévben nyújtott teljesítménye miatt jogosult arra, hogy ötödikes legyen. Ez pedig feljogosítja őket arra, hogy a továbbiakban is kedvesen viselkedjenek a társaikkal, még jobb eredményeket érjenek el, legyenek lelkesek, vidámak, érdeklődőek, kreatívak.



Ha tetszik ez a fajta értékelés, készítsétek el Ti is!



Ui: A nagy érdeklődésre való tekintettel feltöltöttem a fájlt a Google Drive-ra. Elvileg innen le tudjátok tölteni: https://drive.google.com/open?id=1eCiySOrUhrOzMBdH5fd4-X3CkjUcHq4h

Ha mégsem, akkor írjatok!


22 megjegyzés:

  1. Kérném a szerkeszthetö változatot! Köszönöm kitley3@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Nagyon megköszönném a szerkeszthető változatot.
    csingiz2@gmail.com

    VálaszTörlés
  3. Én is megköszönném a szerkeszthető változatot! ginedra@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szívesen írnám én is hogy kérném de nyomtatni nem tudnám, pedig unokámnak olyan szívesen csináltam volna egy oklevelet! Sokszor mondtam már hogy több ilyen hozzád hasonló kedves kreatív tanító nénire lenne szükség. Boldog lehet majd a szeptemberi csoport akik Téged kapnak!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Éva! Szívesen küldök neked nyomtatott formában, csak írd meg privátban a címed. :))) Szeptembertől megint összevont osztállyal leszek, remélem hamar egymásra fogunk hangolódni!

      Törlés
  5. NAGYON SZÉPEN KÉRNÉM ÉN IS A SZERKESZTHETŐ VÁLTOZATOT!
    KÖSZÖNÖM!
    edina.eros@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Nagy köszönet a jó ötletért! Kérlek, küldd el nekem is a szerkeszthető változatot! Előre is köszi! Jó pihenést a nyári szünetre!: Üdv. Zsuzsa
    fabianne1961@gmail.com

    VálaszTörlés
  7. Mindig örömmel olvasom a sok kiváló ötletedet.
    Szépen kérlek, küldd el nekem is a diploma szerkeszthető változatát!
    Köszönöm szépen előre is!
    korodijuli@freemail.hu

    VálaszTörlés
  8. Szívből köszönet a jó ötletért!Küldd el nekem is ,kérlek, a szerkeszthető változatot.
    Előre is köszönöm! Üdv: Zsuzsa
    dobezsu@gmail.com

    VálaszTörlés

  9. Nagyon tetszik az okleveled, szeretném én is használni, Kérlek küldd el nekem is!
    Nagyon köszönöm!
    harasztosi.bea@gmail.com

    VálaszTörlés
  10. Nagyon tetszenek az ötletek! Kérném én is a szerkeszthető változatát az oklevélnek, ha lehet, illetve sablont hol lehet találni az ballagós kis bonbon tartó figurához....!?
    szeredi.judit2@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  11. Újra aktuális az oklevél! Lennél szíves elküldeni a szerkeszthető változatát a 2017. jún. 15-i oklevél mintának? Köszönettel Szabó Eszter mazsigratis@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Kérném én is a szerkeszthető változatot! makrakati07@gmail.com
    Nagyon köszönöm előre is! :)

    VálaszTörlés
  13. Szép napot!
    Én is szeretném! :-)
    1234marcsi1234@gmail.com

    VálaszTörlés
  14. Jó estét kívánok!
    Nagyon tetszik a tancis oklevél! Én is szeretném elkérni a szerkeszthető változatot, ha még lehetséges, az emesemate@yahoo.com címre.
    Előre is köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  15. Nagyon jó a tancis oklevél!
    Szeretnék egy szerkeszthető változatot,ha lehetséges.
    Előre is köszönöm!zsuzsabardocz@gmail.hu

    VálaszTörlés
  16. Nagy köszönet a jó ötletért! Kérlek, küldd el nekem is a szerkeszthető változatot! Előre is köszönöm! kittynagy5@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. Szeretném és is a szerkeszthető változatot. Előre is köszönöm. Szép nyarat, jó pihenést!
    sznopkagabi@gmail.com

    VálaszTörlés
  18. Szeretném elkérni a szerkeszthető példányt. Nagyon köszönöm! :)

    VálaszTörlés
  19. Gratulálok! Esetleg elérhető még a szerkeszthető példány a tanítónénis oklevélre? ropihappy@gmail.com

    VálaszTörlés