2017. április 21., péntek

Papír rózsa és Anyák lapja - anyák napjára

Rohamtempóban közeledik egy családi esemény, illetve az anyák napi megemlékezés. Hogy mind a két helyen megfelelően helyt tudjak állni, és ne csapjanak össze a fejem fölött a hullámok, időzítettem a feladatokat. Így a mai rajzórán már el is kezdtük az édesanyáknak szánt ajándékok elkészítését.

Sokáig nézelődtem a Pinterest-es gyűjteményemben, és végül egy olyan virág mellett döntöttem, aminek az elkészítése nem vett el sok időt, mivel pdf-ben volt hozzá sablon. Világossárga lapra (minőségében olyan, mint egy műszaki rajzlap) nyomtattam ki a virág szirmait, (illetve zöldre a leveleket) így a gyerekeknek nem kellett az időt tölteni a sablonok körberajzolásával. Csak nyírtak és ragasztottak. Hurkapálcára húzták az egyes elemeket, amit a levelek felragasztása előtt krepp papírral vontak be. 1 óra alatt mindenki elkészült a rózsával, illetve belekezdett a másik ajándékba, ami egy anyák napi újság lesz. 

Az ötlet innen származik:

FORRÁS




Ez pedig a prototípus, illetve a gyerekek munkája:






Az Anyák lapját még tavaly találtam, (az a link már sajnos nem él, de szerencsére megtaláltam máshol is: INNEN le tudjátok tölteni), csak akkor mi már készen voltunk a saját ajándékainkkal. Most viszont tökéletes lesz. Készült mamáknak,  nagyiknak, sőt apukáknak is újság. Látogassatok el az oldalra, és ha tetszik, töltsétek le Ti is!




Jó készülődést, jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése