2017. április 12., szerda

Húsvéti nyuszis ajándék gyerekeknek

Általában csokitojást szoktam húsvét alkalmából adni a tanítványaimnak (fiúknak, lányoknak egyaránt), de olyan is volt már többször, hogy készítettem nekik egy kis ajándékot, amiben persze édesség is lapult. Mivel idén az óvodásokhoz is jártam, és jó szokás szerint őket is meg szoktam ajándékozni, így már régóta tudtam, hogy idén készíteni fogok valamit, amihez az édességet is hetekkel ezelőtt beszereztem.

Az ovisoknak a Krokotak-on talált nyuszikat készítettem el, de én a lábakat nem hajtottam fel, mert úgy nem fért volna el a cukorka. 

FORRÁS





Az osztályomnak nyalókát vettem, amit egy nyuszifejjel "varázsoltam" húsvétivá. 
Bár sokféle megoldás található különböző helyeken, én most egy egyszerűt kerestem, hogy korán reggel el tudjam készíteni. Így esett a választásom az alábbi megoldásra:


FORRÁS

Annyit változtattam rajta, hogy kerestem egy nyusziarcot, amit a Paint segítségével beillesztettem a fejbe. Azért így csak aranyosabb, nem?





Itt még a teremben illetve a tanáriban, átadásra várva:







Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!


2 megjegyzés: