2016. augusztus 16., kedd

Minden egy helyen: Magatartás, szorgalom értékelése

Elég régen nem jelentkeztem újabb poszttal, de idén kivételesen élveztem a szünet adta pihenés lehetőségét, amit azért néha fűszereztem egy kis munkával. Nagyon sok ötlet van a fejemben, sok dologra készülök, de mivel idén negyedikesek leszünk, szeretném minden ötletemet a gyerekekkel közösen megvalósítani, elkészíteni. Így azokról csak később fogok bejegyzéseket közreadni. 
De azoknak, akik most keresgélnek, (no meg már én sem látom át a majdnem ötévnyi munkát), gondoltam összegyűjtöm az eddig megvalósult ötletek posztjainak linkjét, így bizonyára megkönnyítem a keresgélést.
A magatartás és szorgalom értékelése volt talán a legsokoldalúbb, legösszetettebb az elmúlt években. Volt olyan év, amikor a faliújság is része volt a napi munka értékelésének, az igazolványok, matricák stb. mellett. Megpróbálok úgy képeket feltenni, hogy már az alapján tudjatok dönteni, érdemes-e ellátogatnia az adott bejegyzéshez, vagy sem.

Sajnos a régebbi bejegyzésekről csak a fényképek maradtak meg, mivel a gépem pár éve tönkrement, és vele együtt a rajta lévő sok-sok anyag. Amihez tudok anyagot küldeni, azt szívesen megteszem, ha kéritek, és hagytok e-mail címet.



1. Tudás vára és csigabigás értékelő (KATT)








2. Katicabogaras értékelő és dicsőségtábla (KATT





3. Magatartás érékelése csoportoknak katicabogárral (KATT)






4. Ötletek gyűjteménye (KATT)





5. A mi szabályaink és bónuszkártyáink (KATT)






6. Motiváló rulett (KATT)





7. Suli-poli (KATT)






8. Szuperfiú-szuperlány jutalomkártyák





9. Szuperhősös , értékelőtábla (KATT), ... 






... igazolványötletek (KATT),




... a mi igazolványunk, és matricáink (KATT)





...  minyonos szuperhősös matricák (KATT)





10. Kalózos értékelés (KATT), ...







... kincsgyűjtés (KATT)



Remélem, nem hagytam ki semmit, de ha mégis, utólag pótolom! 

Jó készülődést!




1 megjegyzés:

  1. Kedves Sucika!
    Elkérhetném a dicsőségtáblád képeit? Nagyon jó ötletnek tartom és tetszenek a képek! Köszönöm! Zsuzsa
    Email címem: zsuzsa.kuti@yahoo.com

    VálaszTörlés