2016. július 18., hétfő

Esküvői ajándék kreatívan

A hétvégén ismét esküvőbe vagyok hivatalos: férjhez megy a keresztlányom. Nem is én lennék, ha csak egyszerűen egy borítékba tenném azt a kis pénzt, amit rájuk szánok. 
Korábban láttam egy kedves ismerősömnél olyan kreatív esküvői dobozt, amiről már akkor tudtam, hogy fel fogom használni inspirációként, és valami hasonlóval lepem meg a fiatalokat. Köszi az ötletet Maminti!
Ma aztán elérkezett az idő, hogy elkészítsem. Az én dobozom kisebb, mint a Mamintié, így csak néhány ötletet vettem át tőle. Így került végül bele: egy kis papírdoboz (Sok szeretettel felirattal), egy óra, két mágneses kupak, egy nyalóka, egy figura dobókockával, egy csavar, fonal, ágak és egy mécses. 





Minden kis tárgy egy feliratot is kapott, hogy biztosan tudja majd az ifjú pár, hogy mire miért van, (lesz) szükségük az évek során.


szíves papírdoboz, amibe a pénz került... bár nem boldogít, de szükség lehet rá - ha mégsem, küldjétek vissza!     
óra... hogy mindig jusson egymásra idő!
mágneses kupakok       … hogy örökké tartson a vonzás!
nyalóka... hogy megédesítse a mindennapokat!
játék... hogy sose felejtsetek el játszani!
csavar… hogy ne legyen egyhangú semmi, mindig legyen egy csavar!
tartalék kötél … ha minden kötél szakad!
7 ág… hogy mindig hétágra süssön a nap nálatok!
mécses… hogy később is a fénykorotokat élhessétek!






Miután minden a helyére került, a doboz fedelébe kerestem egy képet, amelyre aztán egy Hemingway idézetet írtam.


Google






 



Végezetül a dobozt díszítettem ki egy kicsit. Gondolkoztam, hogy mit is tegyek rá, aztán egy klassz dolog jutott az eszembe: Az esküvői meghívó dekorációját és betűtípusát vettem alapul, gondolván, hogy így - évtizedek múlva is - ha előttük lesz a doboz, a számukra kedves díszítéssel, mindig az esküvőjük jut majd az eszükbe. A Google most nem volt a barátom, mivel akárhogy keresgéltem, nem találtam meg a képet, így a meghívót szkenneltem be, aztán kicsit formáztam, végül transzfertechnikával került a minta a doboz tetejére és oldalára.





Szeretettel készítettem, remélem nekik is fog tetszeni!


6 megjegyzés:

  1. Fantasztikus lett. :) Gratulálok a kreativitásodhoz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, de Mamintinek nagy része volt benne. :)

      Törlés
  2. Mint máskor most is hoztad a formád és nagyon ötletes voltál! Nagyon tetszik! Tudod mit hiányolok? gyerekáldásra nincs utalás:-))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az elismerést és a javaslatot. Igyekszem pótolni valahogy. :)

      Törlés