2016. május 2., hétfő

Hatszirmú virágból rózsa

Mint mindenki az elmúlt időszakban, mi is Anyák napi ajándékkészítési lázban égtünk. Nemcsak az osztályfőnökök, de még a hitoktató nénink is kreatívkodott a csoportjaival. Az egyik tanítványom nekem adta a rózsáját, ami nagyon egyszerű, mégis mutatós. Sajnos addigra mi már elkészültünk az idei ajándékokkal, de eltettem a virágot, mert nagyon tetszik, és szeretném majd jövőre elkészíteni.
A húgom viszont rákeresett a neten, gyártott hozzá egy sablont, és el is készítette a múlt héten az osztályával. Így jövőre nekem már semmi dolgom nem lesz, csak ehhez a blogbejegyzéshez kattintani, és elővenni. Azért csak most mutatom, mert ma tartottuk az Anyák napi ünnepséget, és van egy Szülőm, aki követi a blogot, a kisfia pedig a húgom osztályába jár.

Szóval az ötlet, ami egyébként egy teljes rózsagömb, fázisfotókkal gazdagon illusztrálva itt található:


FORRÁS


Csak hogy felkeltsem az érdeklődéseteket, kiragadtam kettőt, ami végül is mutatja a lényeget:






Akinek van kedve, és türelme, elkészítheti a gömböt is, de ha csak egy rózsát készít, és ráragasztja egy szívószálra, úgy is tökéletes.






Ha tetszik az ötlet, raktározzátok el jövőre, ahogy én is teszem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése