2014. május 9., péntek

Valika kincsei: Hernyó a holdon

Az utóbbi hetekben egyre több és több feladat hárult rám (ránk), így a héten eljutottam arra a szintre, hogy már nem volt erőm a kézműves szakkörre ötletet keresni. (Van ez így.) Ezt azért mertem megtenni, mert tudtam, hogy drága jó kolléganőnk "hagyatéka" között biztosan találok kedvemre valót. 

Első órában (lyukas órám volt) aztán előszedtem a témák szerint dobozolt ötleteket, és erre a cuki hernyós mobilra esett a választásom. Annyit változtattam rajta, hogy engedtem a gyerekeknek másféle szín használatát is, mint amilyen eredetileg meg volt adva. Ezt azért is találtam ki, mert a holdat kivéve, a tanév során felhalmozott apró darab (más szemében esetleg hulladék) kartonokat használtuk fel a készítés során. 



Köszi Valika! :)))







Ugye milyen jól néznek ki?






Jó kreatívkodást!




2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók lettek!!! Csak kutakodjál bátran, vannak még jó dolgok! Anno, én is a netről ötleteltem a legtöbbet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? Tudom, óriási kincs, amit ránk hagytál. :)))

      Törlés