2014. április 1., kedd

Húsvéti ötletek vécéguriból

A másik nagy kedvenc. Szeretem, mert ingyen van, kis idő ráfordításával mutatós dolgokat lehet készíteni belőle, és a gyerekek is eredményesen tudnak vele dolgozni, már első osztályban is. Jelenlegi osztályommal is gyakran használtuk alapanyagként.
Számtalan formában láttam már, hogy hogyan válik a vécéguri nyuszivá, vagy tyúkanyóvá, kiscsirkévé, de amiket az elmúlt napokban találtam, arra azt mondom, hogy ez igen. Ilyenkor úgy irigylem ezeket az embereket. Hogy miket bele nem látnak egy vécégurigába!

De hála az internetnek, a megosztásoknak, bárki megnézheti, elkészítheti. Én pedig arra gondoltam, hogy a blog segítségével elteszem magamnak későbbre, mert jártam már úgy, hogy nem mentettem le a gépre, és később nem találtam, vagy éppen lementettem, de a tönkrement merevlemez miatt eltűnt minden. Itt viszont (remélhetőleg) meglesz az idők végezetéig.

Szóval most egy olyan válogatást láthattok, amik nekem megtetszettek, és amit szeretnék majd el is készíteni egyszer. Remélem, nektek is tetszik, és elkészítitek valamelyiket.



Forrás


Forrás



Forrás





Forrás

Forrás

Forrás


Forrás



Forrás


Forrás



Forrás



Találtatok köztük újdonságot esetleg?




6 megjegyzés:

  1. Egyik szebb a másiknál!Köszönjük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, milyen ötletesek? Én csak megosztottam. :))

      Törlés
  2. Nagyon klassz ötletek!Szerintem is remek alapanyag a guriga:)))Köszi,hogy ennyit összegyűjtöttél!

    VálaszTörlés
  3. A szalvéta tartó nyuszkóért, most teljesen oda, meg vissza vagyok!
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi is azt fogjuk elkészíteni, már elkészítettem a sablonokat. :D

      Törlés