2012. február 28., kedd

Katicabogár kartonból

Sokszor fordult elő velem, hogy villámkérdéséket tettem fel, és a gyerekek, ha jól válaszoltak, számolták az ujjukon, vagy pálcikát tettek az asztalra, hogy a végén tudjam, ki hány helyes választ adott: ki érdemel nyomdát vagy levonót. Ugyanis én nyomdával vagy levonóval értékelek a piros pontok helyett. Aztán, hogy közeleg a tavasz (?- remélem legalábbis), gondoltam, készítünk valami kis virágot, katicabogarat, ami majd díszíti a termet.




Ekkor eszembe jutott, hogy a katica pöttyei tökéletesek lennének az ujjak és a pálcikák helyett. Kerestem a neten egy szép képet, majd ehhez sablont készítettem, és technika órán el is készültek a munkadarabok.





Ki is próbáltuk. A jó válasznál korongot tesznek a gyerekek a katica fekete pöttyeire, és a megfelelő számú pöttyök (általában 5) után adom a nyomdát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése