2017. november 2., csütörtök

Számok háza

Van egy kis tanítványom, akinek nehezen megy a mennyiségek számjegyekkel való leírása. Hiába még csak az ötös számkörben dolgozunk, ő már javában ír eredményként hatosokat, heteseket, nyolcasokat is. Hiába mondtam neki, hogy azokat a számokat még nem is tanultuk, csak folytatta utána is. Rájöttem, hogy sajnos nem tudja a mennyiségeket, számképeket számjegyekkel leírni. Még az a szerencse, hogy a falon vannak ehhez kis képek, de úgy hosszadalmas, mire megtalálja mondjuk a 3 kutyát, vagy a 4 csirkét, és leírja az ott látható számot. Így arra gondoltam, keresek neki egy kis segédanyagot, amit ha elővesz, hamarabb megtalálja a megfelelő számot. Tudom, hogy nem ez a végleges megoldás, de abban bízom, hogy ha sikerélménye lesz, akkor több ismeret fog megragadni a fejében. 

Többféle ötletet találtam, megmutatom őket, hátha más is hasonló gondokkal küzd. Válasszon mindenki kedvére!


FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

FORRÁS

Bevallom őszintén, hiába a sok ötlet, valahogy mindegyiknek volt valami hiányossága, legalábbis az elképzelésemhez képest. Végül készítettem egy sajátot, amibe mindent beletettem, amit gondoltam, és kerestem, csak nem találtam. 

Ez a házikós ötlet hasonlított a legjobban az elképzelésemhez, ehhez hasonló lett az enyém is.

FORRÁS












Ha tetszik az ötlet, nyomtassátok ki és használjátok Ti is tanítványaitokkal, gyermekeitekkel!



3 megjegyzés:

  1. Szuperek a házikók, használni fogom őket.Köszönöm

    VálaszTörlés
  2. Tisztelettel Köszönöm, nagyon hasznos képek.
    Letöltöttem és unokámmal hamarosan kezdjük tanulni a számjegyeket...
    Üdvözletem és további sok sikert a munkáihoz.

    VálaszTörlés