2017. november 27., hétfő

Levél a Mikulásnak - alapok

Szerencsém van a mostani osztályommal. Minden gyerek tüneményes, szeret iskolába járni, és a magatartásukkal sincs semmi gondom. Persze azt nem tudom, hogy a méhecskés értékelőnek köszönhető, vagy anélkül is jól viselkednének, de most Mikuláshoz, karácsonyhoz közeledve újabb motiváló eszközöket vetek be. A múlt héten például már mondtam nekik, hogy bizony erre jár a Mikulás, kukucskál az ablakon, és figyeli, hogy jól viselkednek-e, tanulnak-e szorgalmasan. 

A héten az egyik nap az lesz a feladatuk, hogy levelet írjanak neki. Nem kívánságlistára gondoltam, hanem egy olyan levélre, amiben leírnák a jó tulajdonságaikat,  illetve ha van, a rosszat is, és utána kérhetnének is tőle valamit. Persze nem várok el tőlük több oldalas fogalmazást, hiszen még csak elsősök és másodikosok, de biztosan nagyon komolyan veszik majd a feladatot. Természetesen az elsősök lerajzolnák, amire gondolnak. Aztán később majd kapnak is levelet a Mikulástól.

Külföldi oldalakon találtam jó pár alapot, amibe az idegen nyelv miatt kicsit belejavítottam, töröltem. Még gondolkodom, hogy melyiket nyomtatom ki, de addig is mutatom.

Minden oldalon több levél alap is van, úgyhogy  ITT és ITT feltétlenül nézzetek szét!








FORRÁS



Ha tetszik az ötlet, nyomtassatok és írassatok Ti is levelet a Mikulásnak!

Jó készülődést, jó játékot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése