2017. január 17., kedd

Hóember műanyag flakonból

Tavaly két alkalommal is volt olyan, hogy ivójoghurtot kaptak a gyerekek, aranyos kis fehér műanyag flakonban. Vettem a bátorságot, és megkértem minden alsóst, hogy aki nem akarja hazavinni az üres  flakont, az legyen olyan kedves, és ne a kukába dobja, hanem tegye le a padra, majd én összeszedem. Már akkor láttam bennük a hóembert. Mivel ez tavaly tavasszal volt, amikor híre sem volt a hónak, nem volt aktuális az elkészítése. 

Sajnos hó nálunk mostanáig nem esett, így várnom kellett idén is. Végre hétvégén esett némi kis hó (kb. 30 cm), így elérkezett az idő, jöhetnek a havas, hóemberes ötletek.

Bizonyára mások is készítettek hasonló figurát, forrást viszont én most nem tudok megadni, mert ez teljesen saját ötlet.




Hozzávalók:
1 műanyag flakon (test)
tubusos mustár tartó doboza (De szerintem tojástartót is lehet használni. Ebből lett a kalap.)
karton (A kalap pereméhez.)
polár anyag (sál)
Alkoholos filc (szemek, száj, gombok)
akrilfesték (kalap, orr)
ragasztó (piros Technokol Rapid. A kék semmire se jó.)



Ha tetszik az ötlet, készítsétek el ti is! 

Jó kreatívkodást!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése