2015. november 30., hétfő

Elkészült a papírtányéros adventi koszorú

A mai napon elkezdtük az adventi készülődést, és ahogy terveztem, elkészítettük az adventi koszorút. Csakhogy az eredeti tervbe csúszott egy kis probléma, így a megvalósítás másképp történt.
Egy korábbi bejegyzésben mutattam három adventi koszorút, melyek közül ezt szerettem volna elkészíteni az osztályommal:

FORRÁS


Sajnos a kiskutyánk keresése miatt nem készült se mintadarab, se sablon, és anélkül a gyerekek nem tudtak leveleket nyírni. Papírtányérom is csak nagyméretű volt, így hullámpapírból lett az alap.
Míg a tanulók a papírgurigát vonták be a színes papírokkal, sárga, zöld és piros krepp papírt nyírtam négyzet alakú formára, különböző méretben. Ezekből lett végül a gyertya lángja, a levél, illetve a bogyók. 
A levelekhez ceruzára tekerték fel a gyerekek a papírt, és miután pöttyintettek rá egy kis ragasztót, óvatosan ragasztották fel a kör alapra. Sajnos itt már egy kicsit kapkodtak, és kevesebb papírt ragasztottak fel, mint ahogy kértem, így némelyiké hézagos lett, de szerintem ettől függetlenül szépen mutatnak.

Íme a végeredmény:





Ha elnyerte a tetszéseteket, készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást, boldog adventi készülődést kívánok!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése