2016. december 13., kedd

Üvegfesték hatású karácsonyi képek

Gyakran vagyok gondban, amikor a posztoknak címet kell adni. Hasonló a feladatom, mint fogalmazásórán a gyerekeknek: Legyen rövid, érdeklődést felkeltő, utaljon a tartalomra. Dióhéjban. Remélem, azért nagyjából eltaláltam a címet, bár gondolom sokan vannak úgy, mint én: nem a címet fogják nézni, hanem a képet. 

FORRÁS


A lényeg, hogy olyan jó kis képeket találtam ami Jézus születését "meséli el", ezért úgy gondoltam, hogy az idén ezt el kell hogy készítsük. Pontosabban fogalmazva, a kinyomtatott képeket filctollal vagy zsírkrétával kell majd a gyerekeknek kiszínezni. Ha majd kitesszük ablakba, a látvány hasonló lesz, mintha üvegfestékkel festettek volna. A forrásnál megjelölt oldalon olyasmit olvastam, hogy olajjal is bekenték a rajzot, de mivel a legtöbb gyerek zsírkrétát használ majd, nem hiszem, hogy lenne valami értelme az olajozásnak. 

Ma technika órán készültünk el vele, és végre csak egy tanuló akadt, aki nem értette, hogy mi is a feladat lényege, a többiek ügyesen és szépen dolgoztak.









Ha tetszik az ötlet, készítsétek el Ti is!

Jó kreatívkodást!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése