2016. február 28., vasárnap

Hóvirág tündérek

Egy közösségi oldal révén bukkantam rá arra a külföldi oldalra, ahol az alábbi hóvirágok rajzát találtam. Mivel ideje volt az ablakokból kiszedni a farsangi dekorációt, gondolkoztam, hogy mit tehetnék a helyükbe. Március 15-e és húsvét még kicsit arrébb van, és bár a boltok hetek óta húsvéti díszben állnak, én megvárom, hogy közelebb kerüljünk hozzá. Így maradtak a hóvirágok.

FORRÁS

FORRÁS


Pontosabban fogalmazva nem maradtak a hóvirágok, ugyanis az előző óra hatására minden tanulóban beindult a kreativitás, és kérdezték, hogy színezhetik-e másfélére a virágot. Mondtam nekik, hogy természetesen, sőt, ha gondolják, bármilyen virágot készíthetnek. A megmutatott képek alapján a mi virágtündérkéink ilyenek lettek:




  

Ha csak színezőként szeretnétek használni a hóvirágokat, itt van néhány rajz hozzá kedvcsinálónak, a többit a FORRÁS oldalon megtaláljátok:


FORRÁS

FORRÁS


Szintén Tatjána oldalán láttam, hogy hogyan lehet egy kislányból (lehet, hogy valamilyen meseszereplő),  hóvirágtündért készíteni. A képek szerint ovisokkal készültek az alábbi munkák:


Ebből....
... ez lett!





Ha valamelyik tündérke elnyerte a tetszéseteket, készítsétek el ti is!

Jó kreatívkodást!


2 megjegyzés: