2015. október 2., péntek

Minyonos szuperhősök

Egy tanév eleji bejegyzésben mutattam nektek azokat a szuperhős igazolványokat, amellyel a gyerekeket inspirálom egy kicsit a tanulás terén. Az egyik csoportban "kaptam" is ezért néhány kollégától, hogy nem ez a megoldás, megint egy külső motiváció. Többet ér egy simogatás, és egy négyszemközti beszélgetés...
Hát igen. Bizonyára vannak olyan érett gyerekek, akiknél működik az is, sajnos nálunk későn érő gyerekek vannak. Legalábbis az én osztályomban tuti. (Én is az vagyok, mert bár annak idején én sem kaptam piros ponton kívül semmit, "vén fejjel" is belelkesedek egy-egy matrica, nyomda, vagy bármi egyéb láttán.) Simogatom, dicsérem őket szóban is, minden szünetet végigbeszélgetek velük, de az egy dolog. A levonó pedig egy másik dolog. Éppen ezért újabb matricákat vetettem be így október elején. 


Korábban említettem, hogy moziba megyünk, a Minyonok előadásra. (Megnéztük, nekem is nagyon tetszett.) Mi sem természetesebb, hogy akkor a kicsit már unalmassá váló emblémákat lecseréljem, és bevessem helyettük a szuperhős minyonokat.

FORRÁS


Itt találtam a nyomtatható kis figurákat, amit Word-ben megszerkesztettem, és etikett papírra kinyomtattam. Nagy sikere volt, a már lankadó lelkesedésüket talán sikerül újból fellendíteni. Majd kiderül a hónap végén. 




Aki hozzám hasonlóan gondolkodik és szeretné használni, de nincs ideje az eredetit méretre igazítania, annak szívesen elküldöm Word formátumban, mert a fenti kép nem olyan jó minőségű újból beillesztve, képként viszont nem nyomtattam ki, hogy megnézzem. (De lehet, hogy úgy is jó.)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése