2015. október 6., kedd

Nálam van ..., kinél van ....? Számkörbővítés 1000-ig

A Pinterest-en találtam már korábban hasonló elven működő játékot, de csak az elmúlt hetekben kezdtem el használni az osztályommal. Az angol fordítás után neveztem el "Nálam van..., kinél van..."  játéknak, remélem nem fordítottam túl félre.

Lassan elkezdjük a számkörbővítést 1000-ig, ezért már gyártom a kis feladatsorokat hozzá.

Ezeket a kártyákat tegnap készítettem, a számokat INNEN szedtem le, kártya formára azonban már én alakítottam át. Mi az osztállyal játsszuk, ezért annyit készítek, ahány gyerek van. Nincs kezdő és végző kártya, bárhol lehet kezdeni, (legalábbis remélem), aztán jönnek sorba aszerint, hogy kinél van az adott szám képe.
















Remélem, ez a játék is elnyeri a tetszéseteket és kipróbáljátok ti is!

Jó tanulást, jó játékot!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése