2015. november 15., vasárnap

Adventi naptár ötletek papírgurigából

Lassan itt az advent ideje, így tegnap úgy gondoltam, ideje elkezdeni az előkészületeket. Az első dolog, amit minden éven elkészítünk, az adventi naptár, aminek segítségével számoljuk aztán a napokat.
Évek óta mindig papírgurigából készítjük az osztályaimmal ezeket a naptárakat. Hogy ennek mi az oka? Nem tudom. Annyi jó ötletes dolgot láttam már a gurigákon kívül is, de a végén valahogy mindig egy guris megoldásnál kötök ki. Sok jó dolgot gyűjtöttem már össze, sokat meg is valósítottunk az évek folyamán, de mindig keresgélek, és várom belülről a kis hangot, hogy megszólaljon: Ez az! Ezt kell az idén megvalósítanunk! Volt olyan, hogy a gyerekekre bíztam a választást, volt, hogy csak egy munkadarabot vittem be. Mielőtt megmutatnám, idén mire esett a választásom, visszakeresgéltem a korábbi évek terméseit.


2010-es naptárak : FORRÁS

2011-es naptárunk: FORRÁS

2012. FORRÁS

2013. szakkör: FORRÁS

2013. szakkör 3-4. osztály : FORRÁS



A következők szintén 2013-as alkotások, az osztályom tanulói készítették. Az ötletek forrásai a bejegyzéseknél találhatóak.


2013. FORRÁS







2013. FORRÁS

Végezetül a tavalyi munkák:

2014. FORRÁS


Ezek után ideje mutatnom, hogy milyen lesz az idei adventi naptárunk. Persze még mindig van két lehetőség, melyek között vacillálok. Hogy végül is melyik lesz a befutó, pár napon belül eldől, hiszen még el is kell készíteni. Az elsőnél van sablon, (pontosabban fotó, de az már elég) ezért hajlok jobban ahhoz, bár a második sem lehet annyira ördöngös dolog. Valószínűleg mi színes papírból fogjuk elkészíteni, mivel úgy nem kerül plusz költségbe. 



FORRÁS

FORRÁS





Ezek is nagyon tetszenek, sőt ők voltak az első befutók, csak aztán rájöttem, hogy ehhez hungarocell gömb is kellene, ugyanakkor sablon sincs hozzá, így nem hiszem, hogy elkészítjük az idén.


FORRÁS



Ha még eddig nem találtatok kedvetekre valót, de innen megtetszett valamelyik, készítsétek el, biztos a siker! 

Jó kreatívkodást!






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése